" ملک سلیمان ۲ " سال آینده جلوی دوربین می‌رود

به گزارش افکارنیوز، محمد صادق آذین تهیه‌کننده فیلم سینمایی " ملک سلیمان ۲ " در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب که هنوز تحقیقات برای نگارش فیلمنامه این فیلم سینمایی آغاز نشده است، گفت: شهریار بحرانی که کارگردانی " ملک سلیمان ۲ " را برعهده دارد در حال حاضر مشغول کار روی یک پروژه دیگر است. تا زمانی که فعالیت‌های فعلی بحرانی به پایان نرسد هیچ قدمی در راستای آغاز پروژه " ملک سلیمان ۲ " برنخواهیم داشت.

وی ادامه داد: بلافاصله بعد از پایان فیلمی که در حال حاضر بحرانی مشغول آن است، تحقیقات لازم برای تولید " ملک سلیمان ۲ " آغاز می‌شود تا هرچه سریعتر نگارش فیلمنامه این فیلم سینمایی را آغاز کنیم.

آذین گفت: هنوز برنامه مشخصی برای داستان قسمت دوم " ملک سلیمان " نداریم و در هنگام نگارش فیلمنامه تصمیم خواهیم گرفت که کدام یک از داستان‌های حضرت سلیمان را در فیلمنامه بگنجانیم.

تهیه کننده فیلم سینمایی " بهشت اینجاست " بیان کرد: تا امروز درباره همکاری حوزه هنری برای ساخت قسمت دوم " ملک سلیمان " صحبتی نشده است، البته شرایط مالی در حال حاضر به گونه ای است که ناخودآگاه ساخت این فیلم سینمایی به سال آینده موکول خواهد شد.

آذین درباره خبر منتشر شده مبنی بر اینکه دکور این فیلم سینمایی در حال ساخت است، توضیح داد: متاسفانه برخی از رسانه‌ها اخبار را اشتباه منتشر می کنند. زمانی که هنوز به مرحله نگارش فیلمنامه " ملک سلیمان ۲ " نرسیده ایم چطور می توانیم دکورهای این فیلم سینمایی را بسازیم.

قسمت اول فیلم سینمایی " ملک سلیمان " به کارگردانی شهریار بحرانی در سال ۱۳۸۹ در سینماها اکران شد. این فیلم داستان زندگی حضرت سلیمان(ع) را به تصویر می‌کشد. در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: خداوند به وسیله نشانه هایی به حضرت سلیمان(ع) نشان می دهد که باید از شرایط سختی برای رسیدن به یک جامعه آرمانی عبور کند. اما سلیمان برای بدست آوردن چنین حکومتی باید جهان اجنه و شیاطین را تحت سلطه خود در آورد. در این بین فتنه هایی در سه شهر اورشلیم، اریحا و زبولون به وجود می آید.

امین زندگانی، محمود پاک نیت، الهام حمیدی، مهدی فقیه، حسین محجوب و زهرا سعیدی از جمله بازیگران اولین قسمت از پروژه " ملک سلیمان " هستند.

بودجه ساخت این فیلم سینمایی بیش از ۶ میلیارد تومان بوده و بیش از ۳ میلیارد تومان فروش داشت.