به گزارش افکارنیوز، جهانگیر سید عباسی مربی بین المللی والیبال اظهار داشت: تیم ملی والیبال کشورمان در این دوره از رقابت ها با حضور درخشان خود نشان داد که نتایج کسب شده اش در مسابقات لیگ جهانی اتفاقی نبوده است.

وی تصریح کرد: به معنای واقعی والیبال ایران از سطح قاره کهن عبور کرده است به طوری که شاهدیم ژاپنی ها که گل سر سبد والیبال قاره هستند از نظر سیستم تاکتیکی و اجرایی با ایران قابل مقایسه نیست.

وی یاد آور شد: تیم ایران مقابل حریفان، عاری از اشتباهات فردی مبتنی بر کار گروهی ظاهر شد به طور قطع در بازی امروز مقابل کره جنوبی این روند ادامه خواهد داشت.

مربی بین المللی والیبال درادامه گفت: تیم ملی والیبال کشورمان از نظر تکنیک با ۲ سال گذشته فرق چندانی نکرده است اما از نظر تفکر حرفه ای بازیکنان متفاوت شده اند و این امر را مدیون ولاسکو هستیم.

عباسی گفت: والیبالیست های ایرانی از نظر تاکتیکی بسیار مدرن تر از دیگر تیم ها کار می کنند تیم ملی کشورمان تاکنون در کارگروهی عملکرئ خوبی داشته و نشان داده جهش بسیار خوبی نسبت به گذشته داشته است.

وی در خصوص بازی فینال مقابل کره جنوبی اظهار داشت: در دنیای ورزشی حرفه ای نتیجه بازی مهم نیست بلکه مهم این است که در پایان چه تیمی به عنوان برنده معرفی شود.

ما در حال حاضر دنبال کاپ هستیم به طور کلی تیم کره جنوبی ضعیف تر از تیم های ژاپن و چین است آنها با سیستم قدیمی کار می کنند اگر در بازی گذشته ملی پوشان ایران ست سوم بازی را رها نمی کردند به طور قطع سه بر صفر آنها را هم شکست می دادیم.

وی تصریح کرد: تیم ملی ایران باید در بازی مراقب باشد که خودش از پیش برده ندانسته و مغرور نشود تا مدال طلا را به دست آورد.