پولادی: با پارتی بازی و لابی به تیم ملی دعوت نشدم

به گزارش افکارنیوز، علی نیکرو - مهرداد پولادی که با مصدومیتی عجیب و غریب مواجه شد و مدت طولانی از میادین فوتبال دور بود، یکی از مدعوین به اردوی تیم ملی است. مهرداد پولادی که تمرینات بدنسازی را آغاز کرده در خصوص شرایط خودش و تصمیم سرمربی تیم ملی صحبت می کند.

*انتظار داشتی به تیم ملی دعوت شوی؟
کروش به بازی من اعتقاد دارد و با توجه به اینکه در اردوهای قبل حضور داشتم، دعوتم دور از ذهن نبود.

*دعوت از بازیکنی که هنوز دوران مصدومیت طولانی مدتش را پشت سر نگذاشته عجیب به نظر نمی رسد؟
به نظر من که عجیب نیست! به هرحال کادر فنی تیم ملی با هدف و برنامه ای خاص من را دعوت کرده تا در اردو حضور پیدا کنم.

*اما انتقادهای زیادی به این تصمصم وارد شد.
مطمئن باشید مربی بزرگی مثل کروش اهل پارتی بازی و لابی نیست و با برنامه تصمیم می گیرد. قطع من هم جواب اعتمادش را می دهم تا هیچ حرف و حدیثی باقی نماند.

*مشکلی برای حضور در اردو و تمرینات نداری؟
مشکل خاصی ندارم و قطعا زیر نظر کادر فنی و پزشکی تیم ملی تمریناتم را دنبال خواهم کرد. ضمن اینکه قطعا حضورم در تیم ملی به لحاظ روحی روانی کمک زیادی به من می کند تا زودتر شرایط بازی کردن را پیدا کنم.

*درحال حاضر چه شرایطی داری؟
خوشبختانه به هیچ وجه احساس درد نمی کنم و با تشخیص کادرپزشکی تمرینات بدنسازی را شروع کردم و فکر می کنم ظرف هفته های آتی آینده به شرایط بازی برسم.

*سردار رویانیان مدعی شده که تو پدیده جام جهانی می شوی؟
آقای رویانیان به من لطف دارند. اما مطمئن باشید اگر مشکلی پیش نیاید و فرصت بازی کردن به من داده شود، قطعا این ادعا را عملی می کنم!

*وضعیت پرسپولیس را چطور می بینی؟
خوشبختانه تیم امسال شرایط خیلی خوبی دارد و نتایج قابل قبولی هم کسب شده است. متاسفانه برخی ها دنبال برهم زدن آرامش پرسپولیس هستند اما مطمئنا تیم با همین قدرت به کار ادامه می دهد.

*بازگشت تو به ترکیب پرسپولیس سخت نیست؟
اول از همه بگویم که واقعا دلم برای بازی کردن در پرسپولیس تنگ شده و برای بازگشت لحظه شماری می کنم. ضمن اینکه من تمام تلاشم را برای رسیدن به ترکیب انجام می دهم اما تصمیم نهایی با کادر فنی و علی دایی است و به هر تصمیمی احترام می گذارم.