به گزارش افکارنیوز، در تداوم تغییرات مدیریتی در نظام بانکی در دولت یازدهم، رامین پاشایی فام از مدیرعاملی بانک سپه کنار گذاشته شد.

در این میان، وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس مجمع بانکها در حکمی، سید کامل تقوی نژاد را به سمت رئیس هیت مدیره و مدیرعامل بانک سپه منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است: " نظر به تخصص و تجربه جنابعالی به موجب این حکم به سمت رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بانک سپه منصوب می شوید. امیداست در سایه عنایت پروردگار بلندمرتبه، باهمفکری و همدلی کارکنان کوشای بانک سپه و همکاری با نهادهای تخصصی مرتبط، در نیل به اهداف و برنامه های آن بانک و پیشرفت و تعالی همه جانبه مادی و معنوی دولت تدبیر و امید، پیروز و سربلند باشید. همکاری، همدلی و همراهی در این ماموریت دسته جمعی پیش شرط موفقیت است. عزت، توفیق و سربلندی جنابعالی را در انجام ماموریت های محوله از خداوند منان مسئلت می نمایم. "

سید کامل تقوی نژاد که جایگزین رامین پاشایی فام در بانک سپه می شود، متولد سال ۱۳۴۳ و دارای لیسانس برنامه ‌ریزی اجتماعی و فوق لیسانس مدیریت سیستم‌ها است.

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی، معاون وزیر تعاون، عضو هیات مدیره بانک سپه، رئیس سازمان برنامه و بودجه گیلان، مدیر کل در مجموعه وزارت کشور، وزارت جهاد سازندگی و سازمان ثبت‌احوال کشور، کارشناس نخست‌ وزیری، عضویت در هیات مدیره شرکتهای سرمایه‌گذاری، بازرگانی و تولیدی بخش دولتی، عضویت در مجامع و شوراها، عضو کمیسیون‌های شورای اقتصاد، شورایعالی صادرات، شورایعالی اشتغال، شورایعالی اصناف، اجتماعی دولت و انفورماتیک بانک‌ها از سوابق اجرایی او است.

همچنین وی عضو شورای عالی بانک‌ها و شورایعالی تامین اجتماعی، عضو ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی دولت، عضو کمیته‌های عدالت اجتماعی و توانمندسازی، بخش خصوصی و تعاونی برنامه چهارم، دبیر شورای برنامه‌ریزی برنامه سوم توسعه استان گیلان و عضو انجمن اسلامی دانشگاه علامه طباطبائی نیز بوده است.

پیش از این، مدیران عامل بانک‌های ملی و مسکن برکنار شده بودند.