به گزارش افکارنیوز، سعید عزیزیان درخصوص بازیکنان دعوت شده به تیم ملی فوتبال گفت: کی روش در ایران نبود و با شناخت نسبی که از بازیکنان داشت آنها را دعوت کرده است من فکر می‌کنم اگر از بازیکنان جوان استفاده می‌شد بهتر بود.

ای کاش از افرادی مانند محسن مسلمان، قاسم حدادی‌فر که بازیکنان کار کشته‌ای هستند هم دعوت می‌شد. ما فوتبالیست‌های خوبی داریم که شایستگی حضور در تیم ملی را دارند. شاید در تیم‌های مطرح و بالای جدولی نباشند اما مهم این است که به خوبی فوتبال بازی می‌کنند.

پیشکسوت فوتبال کشورمان تصریح کرد: تیم ملی همانطور که از اسمش پیداست باید ملی باشد و تمام بازیکنان آن از همه‌ تیم‌ها و مناطق باشد. کی روش باید دقت بیشتری می‌کرد و اگر خودش در ایران نیست دیگر همکارانش او را راهنمایی می‌کردند، می‌توانستند فیلم‌های بازی‌ها را بازبینی کنند و مهره‌های بهتری را برگزینند. به هر حال این حقی است که فقط کی روش دارد و امیدواریم به هدف‌هایش برسد.

وي خاطرنشان کرد: البته بايد اين نكته را هم بگويم كه احتمال تغيير اين اسامي براي بازيهاي جامجهاني بسيار زياد است. اين بازيكنان براي بازي در مقابل تيم فوتبال تايلند و مسابقات جام ملتهاي آسيا انتخاب شدهاند و اميدواريم كه بازيكنان اعزامي به جام جهاني با دقت بيشتري انتخاب شوند. چرا كه تيم فوتبال ايران مهرههاي كليدي خوبي دارد كه ميتوانند نتايج خوبي را رقم بزنند.