گزارش تمرین تیم ملی

به گزارش افکارنیوز، اولين تمرين تيم ملي کشورمان براي ديدار با تايلند، از ساعت ۱۶ در کمپ تيمهاي ملي برگزار شد.

به گزارش تسنیم، از کادر فنی تیم ملی مارکار آقاجانیان اولین نفری بود که وارد زمین تمرین شد.

*امیر حسین صادقی و هاشم بیک زاده اولین بازیکنانی بودند که وارد زمین شدند و بعد از همه بازیکنان کارلوس کی‌روش به زمین آمد.

*دانیال داوری، مهرداد بیت آشور، مجتبی جباری، اشکان دژاگه، رضا قوچان نژاد، سردار آزمون، مسعود شجاعی و علیرضا جهانبخش غایبان اولین تمرین بودند.

*کی‌روش در تمرین امروز حدود نیم ساعت با بازیکنان تیم ملی به صحبت کردن پرداخت و همچنین از مصاحبه با خبرنگاران خودداری کرد. قرار شد کی‌روش در چند روز آینده با رسانه ها صحبت کند.

*اولین تمرین تیم ملی حالت ریکاوری داشت و بازیکنان با مربی بدنساز تیم ملی به دویدن و حرکات کششی پرداختند. دو دروازه‌بان حاضر در تمرین نیز با دن‌گاسپار مربی دروازه‌بان‌ها جداگانه تمرین کردند.

*حسین ماهینی، خسرو حیدری، و احسان حاج صفی به دلیل مصدومیت تمرین نکردند و در گوشه ای جدا از سایرین بودند. مهرداد پولادی هم فقط دور زمین به دویدن پرداخت.

*در بخش کارهای تاکتیکی بازیکنان تیم ملی به کار با توپ و دادن پاس های کوتاه پرداختند و کی‌روش نیز پس از گذشت زمانی از تمرین، زمین را به دو قسمت تقسیم کرد که در این بین با گذاشتن مانع و دروازه‌های کوچک بازیکنان فوتبال تحت فشار را تمرین کردند.

*کی‌روش اولین تمرین ملی پوشان را با جدیت زیر نظر داشت و در تمرین به بازیکنان تذکر می‌داد.

*برخی مربیان که کلاس درجه A آسیا را می‌گذرانند به همراه ۱۰ نفر تماشاگر تمرین بودند.

*۱۵ دقیقه پایانی تمرین با درخواست کی‌روش بدون حضور خبرنگاران برگزار شد.

تيم ملي ايران خود را براي ديدار با تايلند در چارچوب مسابقات مقدماتي جام ملتهاي ۲۰۱۵ آسيا که ۲۳ مهر برگزار مي شود آماده ميکند.