اظهار نظر نیلسون درباره درگیری دایی و مایلی کهن

به گزارش افکارنیوز، نیلسون کوریا در خصوص بازی با صبا اظهار داشت: به نظر من در طول بازی مقابل صبا بسیار خوب و باقدرت حریف را در زمین خود نگه داشتیم و فقط روی یک ضدحمله و یک ارسال دروازه ما باز شد.

وی افزود: گلی که خوردم باور کنید اصلا ندیدم که توپ از کجا و چطور وارد دروازه شد. بعدا فیلمی را دیدم و متوجه گل خوردن شدم.

نیلسون ادامه داد: به نظرم ما نسبت به فصل قبل در همین موقع یعنی هفته سیزدهم در حال حاضر وضعیت خیلی بهتری داریم و من مطمئن هستم از دو جام یکی از آنها مال ماست البته باید این را بدانیم که در امتیاز‌های خارج از خانه و به دست آوردن آن به صورت راحت باید بیشتر دقت کنیم که من مطمئنم این اتفاق می‌افتد.

نیلسون در مورد درگیری مایلی‌کهن و دایی نیز گفت: به نظر من این یک مسئله نرمال و طبیعی در فوتبال است. من نمی‌دانم بین این دو نفر چه گذشته اما فشارهای عصبی بازی زیاد است و من از اینگونه موارد زیاد دیده‌ام. مسئله خاصی به نظرم نیست و خیلی زود قابل حل است.

وی در پایان درباره حضور بازیکنان پرسپولیس در تیم ملی نیز گفت: ما بازیکنان خوب و شایسته‌ای داریم، من معتقدم حتی می‌توانستیم سه بازیکن دیگر در تیم ملی داشته باشیم البته این نظر سرمربی تیم ملی ایران است و من نمی‌توانم در آن دخالت کنم اما برای تیم ملی شما آرزوی موفقیت دارم.