به گزارش افکارنیوز، رویارویی «فلوید می‌ودر» و «کانلو آلوارز» در مسابقات میان وزن قهرمانی جهان با ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار بیننده تلویزیونی، دومین مسابقه پربیننده تاریخ بعد از مبارزه قبلی «می‌ودر» با «اسکار دلا هویا» با ۲ میلیون و ۴۴۰ هزار بیننده تلویزیونی بود.

علاوه بر این هر بیننده برای دیدن مبارزه «فلوید می‌ودر» و «کانلو آلوارز» باید ۷۰ دلار به شبکه تلویزیونی پوشش دهنده این رقابت می‌پرداخت که گران‌ترین پرداخت در تاریخ بوکس جهان بود. به این ترتیب فقط ۱۵۰ میلیون دلار از طریق پخش تلوزیونی این مسابقه درآمد کسب شد.

۱۶ هزار و ۱۴۶ نفری هم که به سالن بوکس «نوادا» آمده بودند برای هر صندلی به طور میانگین ۱۲۴۰ دلار پرداخت کردند که ۲۰ میلون دلار هم از طریق بلیت فروشی نصیب برگزار کنندگان شد.

ریچارد شیفر، مسئول برگزاری این مسابقه در پایان اعلام کرد که درآمد حاصل از این مسابقه ۲۰۰ میلیون دلار بوده است که ۳۵ میلیون دلار بیشتر از مسابقه می‌ودر با «اسکار دلا هویا» در سال ۲۰۰۷ بود.

از این مقدار پول، ۴۱ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار به صورت قطعی به می‌ودر و ۵ میلیون دلار به آلوارز رسید. هر دو بوکسور در ۴۴ مسابقه قبلی خود شکست نخورده بودند.