هر ۴ دقیقه یک طلاق ثبت می‌شود

به گزارشافکارنیوز،معصومه آباد در یازدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران که با حضور ۲۸ عضو برگزار شد اظهار داشت: پیوند مبارک حضرت امیرالمومنین(ع) و حضرت زهرا را تبریک عرض نموده و برای همه جوانان و خانواده‌های ایرانی آرزوی موفقیت دارم.

وی با اشاره به اینکه در آستانه سالروز جهانی کودک هستیم گفت: بنده به عنوان نماینده شهر تهران، تولد ۲۰۷۰ نوزاد در شهر تهران روز جهانی کودک را به همه بچه‌های شهر تهران در سراسر کشور تبریک می‌گویم.

آباد با تاکید بر اینکه متاسفانه برخی از خلاء‌های قانونی باعثمی‌شود که نتوانیم به کودکان خود توجه بیشتری کنیم گفت: علیرغم اقدامات انجام شده در شهر تهران و حتی ایجاد شهر دوستدار کودک اما متاسفانه همچنان برخوردهای خوبی با کودکان نمی‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: در حال حاضر با اقدامات انجام شده از سوی شهرداری تهران به فاصله ۲۰۰ متر از هر منزل وسایل بازی برای کودکان فراهم شده است که البته این اقدام باید ادامه پیدا کند.

وی تصریح کرد: علیرغم اینکه لایحه حمایت کودکان و نوجوانان بی‌سرپرست در مجلس به تصویب رسیده است اما اصلاحیه‌ای در این بند از لایحه وجود دارد که قابل تأمل است.

وی گفت: چطور می‌شود پدر و مادری که فرزندی را به فرزند خواندگی قبول می‌کنند در آینده موضوع ازدواج فرزند با پدر یا مادر مطرح شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: براساس آمار در هر ۴ دقیقه یک طلاق ثبت میشود که امیدواریم قانونگذاران و سیاستمداران به این موضوع توجه کنند و تدابیر لازم را برای کاهش طلاق و تشویق جوان به ازدواج انجام دهند.