واکنش ترقی به تعیین تکلیف هاشمی رفسنجانی برای دولت

به گزارشافکارنیوز،حمید‌رضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در واکنش به تعیین تکلیف هاشمی رفسنجانی برای دولت در راستای انتخاب استانداران، گفت: گروهی از اصلاح‌طلبان تند‌رو می‌خواهند با پشتیبانی هاشمی رفسنجانی و با هدف مهر‌ه‌چینی در پست‌های حساس کشور، زمینه تاثیر‌گذاری در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را فراهم نمایند.

وی ادامه داد: لذا با بعضی از انتصاباتی نیز که در وزارت کشور صورت گرفته مخالفت می‌کنند و از سویی سعی دارند که افرادی تند‌رو را به دولت تحمیل کنند اما چون رئیس‌جمهور و وزیر کشور مقاومت می‌کنند، از طریق رسانه‌ها به دنبال جو‌سازی و انتقال آن به افکار عمومی هستند تا به نوعی دولت را در برابر طرفداران اصلاحات قرار دهند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه هاشمی رفسنجانی پشتیبان اصلاح‌طلبان تندرو است، خاطرنشان کرد: هرچند هاشمی با این گروه اختلاف‌نظر‌های زیادی دارد اما با هدف خارج کردن دولت از مسیر اعتدال در انتخابات پیش رو سعی دارد تا برخی افراد را در این انتصابات به دولت تحمیل کند.

ترقی در پایان با بیان اینکه روحانی باید مراقب چنین دخالتهایی در امور اجرایی دولت باشد، اظهار داشت: امیدواریم دولت همچنان مشی اعتدال خود را حفظ کرده و با دقت و آیندهنگری تصمیم گیری کرده و تحت تاثیر فشارهای سیاسی خارج از دولت قرار نگیرد.