به گزارش افکارنیوز، طی روزهای اخیر نصب یک بنر عجیب روی سر در ورودی پیست اتومبیلرانی مجموعه ورزشی آزادی تعجب اهالی ورزش را به دنبال داشت. روی این بنر نوشته شده بود: «پیست پس از ۴ دهه افتتاح می شود.»

این بنر که احتمالا توسط مدیران مجموعه ورزشی آزادی یا فدراسیون اتومبیلرانی نصب شده، قاعدتا نشان دهنده افتتاح رسمی پیست اتومبیلرانی مجموعه ورزشی آزادی پس از ۴۰ سال داشت، موضوعی که کیلومترها از واقعیت فاصله دارد! دراین باره باید یادآور شد که تعمیرات پیست آزادی از ۶ ماه قبل آغاز شد تا آسفالتی نو بر روی پیست بنشیند. این پیست تا یک سال قبل مورد استفاده قرار می گرفت و برخلاف ادعای مطرح شده، پس از ۴۰ سال به بهره برداری نمی رسد.

مشخص نیست انگیزه نصب کنندگان این بنر چه بوده، اما آنچه که قطعی به نظر می رسد این است که در دستگاه ورزش نظارت دقیقی روی این گونه فعالیت ها صورت نمی گیرد که اگر می گرفت هرگز چنین دروغی به خورد مخاطبان داده نمی شد.

لازم به یادآوری است هم اکنون سرپرستی فدراسیون اتومبیلرانی با حمید مهرعلی است، مدیری که در ماه های پایانی ریاست محمد عباسی بر وزارت ورزش و جوانان منصوب شد و کماکان نیز به فعالیت خود ادامه می دهد.