مهرجویی: به دنبال یک مرد جوان خوش‌چهره‌ هستم

به گزارش افکارنیوز، این کارگردان بیان کرد: «اشباح» در حال پیش تولید است و به دلیل اینکه چند شخصیت زن در این فیلم وجود دارد، مذاکراتی با چند بازیگر انجام شده اما هنوز چیزی قطعی نشده است.

او با اشاره به اینکه پیش از قطعی شدن انتخاب بازیگر زن باید یک بازیگر مرد را پیدا کند، گفت: من به دنبال یک مرد جوان خوش‌چهره بیمارگونه با حدود ۲۰ تا ۲۴ سال سن هستم تا بعد براساس شخصیت و چهره او، مادر، خواهر و دیگر اعضای خانواده‌اش را انتخاب کنم. به همین دلیل هنوز حضور هیچ کدام از بازیگرانی که با آن‌ها مذاکره شده نه قطعی است و نه منتفی.

کارگردان فیلم «نارنجی‌پوش» ادامه داد: همچنین اسم هیچ بازیگری را در حال حاضر نمی‌توانم مطرح کنم چون این کار باعثتنش و مخل آسایش می‌شود و هر اسمی که به میان آید ممکن است بازیگران دیگری تصور کنند، فرد دیگری جایگزین آن‌ها شده است در حالی که اینطور نیست.

مهرجویی با بیان اینکه به جز هدیه تهرانی، طناز طباطبایی و علی مصفا که نام آن‌ها در رسانه‌ها به عنوان بازیگران «اشباح» ‌مطرح شده، در حال مذاکره با بازیگران زیاد دیگری نیز است به ایسنا خاطرنشان کرد: خوب است رسانه‌ها کمی تأمل کنند تا پس از قطعی شدن انتخاب عوامل و بازیگران به طور رسمی به آن‌ها اعلام کنیم، چرا که وقتی یک فیلمساز می‌خواهد فیلمی را بسازد، بازیگران مختلفی را کاندید می‌کند و بررسی‌هایی را از جهات گوناگون از جمله تناسب میان تمام بازیگران انجام می‌دهد. این قضیه در فیلم «اشباح» اهمیت بیشتری دارد چون ما با یک فامیل سروکار داریم و باید بازیگران به هم بیایند.

او همچنین درباره اینکه اشباح به جشنواره فجر میرسد یا خیر؟ به ایسنا گفت: قصد داریم برای جشنواره فجر آماده شود که اگر زودتر فیلم را آماده کنیم آن را در جشنواره سیودوم فیلم فجر نمایش خواهیم داد.