درخواست قلعه‌نویی از استقلالی‌ها

به گزارش افکارنیوز، تیم استقلال سومین جلسه تمرینی خود را بعد از دیدار مقابل اف‌سی‌سئول از ساعت ۱۶ در غیاب ملی‌پوشان خود برگزار کرد.

امیر قلعه‌نویی بعد از دو جلسه غیبت امروز در تمرین آبی‌پوشان حاضر شد و تنها در گوشه‌ای از زمین کارهای تاکتیکی بازیکنان را نظاره کرد.

*مجید صالح مربی تیم استقلال در تمرین امروز آبی‌پوشان شرکت نداشت.

*با توجه به تصمیم جدید مسئولان کمپ استقلال از حضور بانوان در محل تمرین امروز ممانعت به عمل آمد.

*سیاوش اکبرپور که روز گذشته به همراه رحمتی، قلعه‌نویی و ماجدی به مجلس شورای اسلامی رفته بود امروز قبل از تمرین در خصوص حضورش در جلسه کمیسیون اصل ۹۰ صحبت می‌کرد.

*داوود حقی در دومین روز متوالی با آبی‌پوشان تمرین کرد.

*جی لویید ساموئل هافبک تیم استقلال که به گفته سرپرست این تیم باید روز یکشنبه خود را به کادر فنی معرفی می‌کرد برای سومین روز متوالی در تمرین آبی‌پوشان شرکت نکرد. اینکه چرا ساموئل در تمرینات شرکت نمی‌کند مشخص نیست، زیرا میرشاد ماجدی در گفت‌وگو با فارس تأکید کرده بود این بازیکن باید روز یکشنبه خود را به کادر فنی معرفی می‌کرد.

*قبل از شروع تمرین قلعه‌نویی بازیکنان را دور هم جمع کرد و با آنها به صحبت پرداخت.

سرمربی استقلال در ابتدای صحبت‌هایش ضمن تشکر از بازیکنان این تیم خطاب به آنها گفت می‌دانم که زحمت خود را کشیده‌اید و با وجود اینکه در بازی با اف‌سی‌سئول مستحق برد بودیم اما به این مهم نرسیدیم. سرمربی استقلال تأکید کرد: من از همه شما ممنونم و مستحق این بودیم که به فینال برسیم ولی دیگر همه چیز تمام شده و نباید به فکر مسائل دیگر بود و از شما می‌خواهم بروید و برای قهرمانی لیگ بجنگید.

وی تأکید کرد: در این برهه به هیچ چیزی فکر نکنید و برای بازی‌های لیگ برتر آماده شوید.

*پس از صحبت‌های قلعه‌نویی، رحمتی برای دقایقی با میرشاد ماجدی صحبت کرد وی سپس به محض دیدن منصور پورحیدری به سمت او رفت و برای دقایقی با پورحیدری گفت‌وگو کرد.

*در ابتدای تمرین امروز بازیکنان زیر نظر حاجی‌قاسم به گرم کردن بدن‌های خود پرداختند سپس زیر نظر اعضای کادر فنی حرکات ترکیبی انجام دادند و در پایان در قالب دو تیم نارنجی و آبی فوتبال درون‌تیمی انجام دادند. در این فوتبال مهدی رحمتی مهاجم بود و سیاوش اکبرپور نقش مدافع آخر را ایفاء می‌کرد. در اواخر این فوتبال درون تیمی لاوره دچار آسیب دیدگی شد و پس از آنکه با پای مصدوم گلزنی کرد دیگر به تمرین ادامه نداد.

*میرشاد ماجدی در حاشیه تمرین امروز برای دقایقی با سرمربی استقلال به گفت‌وگو پرداخت.

*منصور پورحیدری و سیروس دین‌محمدی میهمانان تمرین امروز استقلال بودند.

تمرینات تیم استقلال فردا مجدداً پیگیری خواهد شد.