به گزارش افکارنیوز، از اول هم گفتم این تیم متعلق به گروهی بود که برایش زحمت کشیدند و امروز هم زودتر از همه تیم را جمع کردند، تمرین کردند و قرارداد بازیکنان در فدراسیون ثبت کردند

اسطوره فوتبال ایران همانقدر که در فوتبالش با تکنیک خاصش جاذب بود در مدیریت و مربیگری‌اش هم جذاب است. خداداد عزیزی بالاخره توانست در بحثمدیریتی ابومسلم پیروز شود و به قول معروف حقش را گرفت و کار را به نفع خودش درآورد. مصاحبه سایت گل با خداداد عزیزی پیرامون ابومسلم، دعوای دوستش علی دایی با مایلی‌کهن و لیست تیم ملی بخوانید.

بالاخره ابومسلم به شما رسید، خوشحالید؟

بله کارهای ما بالاخره انجام شد، خوشحالم به خاطر مردم که خیلی سختی کشیدند و منتظر بودند تا تکلیف این تیم روشن شود. از اول هم گفتم این تیم متعلق به گروهی بود که برایش زحمت کشیدند و امروز هم زودتر از همه تیم را جمع کردند، تمرین کردند و قرارداد بازیکنان در فدراسیون ثبت کردند و کارهای تیم را انجام دادند. خوشحالم که حق به حق‌دار رسید و از آن مهمتر مردم که دوست داشتند این گروه و این ابومسلم برای مشهد بازی کند به هدفشان رسیدند.

اما در اولین بازی خودتان باختید؟

بله ما بازی سختی با تیم صدر جدول داشتیم و بچه ها هم با اینکه تمرین داشتند اما خب خودتان شرایط ما را می دانید که تا همین دیروز هم تکلیفمان به طور قاطع مشخص نبود اما با اینحال بازی کردیم و مطمئن باشید از هفته آینده روند رو به رشدمان را در پی می گیریم و امیدوار هستیم با این تیم به نتایج خوبی برسیم که در نهایت بتوانیم به لیگ برتر صعود کنیم چرا که این پتانسیل را در بچه ها می بینم.

می‌دانم رابطه نزدیکی با علی دایی داری، در دعوای او با مایلی‌کهن حق را به کدامیک می‌دهی؟

در کل باید بگویم این ماجرا به نفع فوتبال ما نیست و یک عده آدم کوچک سعی می‌کنند این مسائل را بزرگ کنند و در کنار آن به اهدافشان برسند و از آب گل آلود ماهی بگیرند. من باید بگویم که محمد مایلی‌کهن وارد یکسری مسائل خصوصی شده و این اصلا درست نیست. من هم به نوبه خودم اگر کسی در مورد زندگی خصوصی‌ام حرف بزند از خودم دفاع می‌کنم و به علی حق می‌دهم که از خودش دفاع کرد. اعمال هر انسان برای خود اوست و به خودش ارتباط دارد و هر کس را در قبر خودش می‌خوابانند. به هر حال امیدوارم مشکل طرفین حل شود چرا که صلاح نیست این اتفاقات بیافتند.

لیست تیم ملی صدای هم را درآورده و کمی غیرمنطقی است، در این مورد تو چه فکر می‌کنی؟

من فکر می‌کنم اگر کلا لیگ نداشته باشیم بهتر است، در درجه اول اگر قرار است آقای کی‌روش نگاهی به لیگ نداشته باشد خوب این لیگ را برگزار نکنند، یا قبول داریم یا نداریم. اما واقعیت این است که لیست تیم ملی جای تامل دارد، مثل فولاد که در صدرجدول است یک بازیکن هم در تیم ملی ندارد این در حالی است که ما چنین بازیکن خارجی و دو رگه را دعوت کرده‌ایم که هیچ کس آنها را ندیده است. این کار دهن کجی به لیگ فوتبال ایران است.

فکر می‌کنی امسال ابومسلم بتواند انتظارات را برآورده کند؟

ما تیم خیلی خوبی داریم و هفتههاست که سخت تمرین میکنیم، امسال هم قطعا امام رضا(ع) نگاه ویژهای دارد چرا که مردم مشهد حق دارند که یک تیم در لیگ برتر داشته باشند. ما سه تیم خوب در لیگ یک داریم و امیدوارم یکی از آنها که دوست دارم ابومسلم باشد به لیگ برتر بیاید.