در مسابقات جهانی به غیراز ایران همه تیم ها با تمام قوا به میدان آمدند

به گزارش افکارنیوز، حسن حسین زاده ضمن بیان این مطلب افزود: در مسابقات جهانی امسال اکثر نفرات المپیکی و عنوانداران جهان حضور داشتند اما ما با تیمی متفاوت نسبت به گذشته پا به میدان مسابقات گذاشتیم که اگر از حق نگذریم نتیجه قابل قبولی را کسب کردیم.

وی ادامه داد: بچه ها چه در تمرینات و چه در میدان مسابقه هیچ چیز کم نگذاشتند و با همه توان خود تلاش کردند که در نهایت به دو مدال طلا رسیدیم واگر در برخی اوزان بد شانس نبودیم حتماً بچه ها به سکو می رسیدند.

حسین زاده با اشاره به عملکرد فرنگی کاران حاضر در مسابقات جهانی تصریح کرد: در اوزان ۵۵ و ۶۶ کیلو گرم محمد فقیری و افشین بیابانگرد با قرعه کشتی گیران کشور میزبان روبرو شدند وگرنه شانس رسیدن به مراحل نهایی را داشتند. هادی علیزاده پورنیا در وزن ۷۴ کیلو گرم مصدومیت اجازه نداد بتواند توانمدی های خودش را به اثبات برساند. در وزن ۸۴ کیلو گرم طالب نعمت پور وقتی در رقابت فینال به زیبایی فن فیتو را اجرا می کند و در دو مسابقه اجازه نمی دهد کاربه وقت دوم کشیده شود نشان می دهد وی چقدر آماده بوده است. در وزن ۹۶ کیلو گرم مهدی علیاری جوان واقعاً کشتی های قابل قبولی گرفت و در دیدار رده بندی مقابل حریف مجارستانی به بی تجربگی خودش باخت. امیر علی اکبری در وزن ۱۲۰ کیلو گرم هیچ حرفی را برای گفتن باقی نگذاشت و با شکست مقتدرانه تمامی رقبا به مدال طلا رسید.

وی در ادامه تاکید کرد: شما مطمئن باشید تیم ایران اگر فقط از ظرفیت دو کشنی گیر المپیکی خودش استفاده می کرد با اختلاف بسیار بالایی قهرمان جهان می شدیم.

مربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان تاکید کرد: در حال حاضر تیم خوبی داریم که با اضافه شدن کشتی گیران المپیکی عالی خواهیم شد و اگر این تیم تحت هر شرایطی حتی با تغییر مدیریت حمایت شود شما شک نداشته باشد در سال ۲۰۱۴ قهرمان جهان می شویم ودر المپیک بعدی نیز بار دیگر تاریخ ساز خواهیم شد.

حسین زاده خاطرنشان کرد: مسئولان ورزشی نسبت به موفقیت تیم های ملی کشتی در مسابقات جهانی بوداپست بی تفاوت هستند گویی هیچ اتفاق مهمی رخ نداده که در خصوص این موضوع فقط می توانم بگویم اگر افتخار آفرینی کشتی و کشتی گیران نباشد مطمئن باشید در عرصه جهانی خیلی زود فراموش می شویم پس امیدوارم مسئولان نگاه ویژه ای به ورزش اول کشور داشته باشند.