واکنش تند رحمتی و قلعه نویی به مصاحبه امیرحسین صادقی
گروه ورزشی-

مصاحبه جنجالی امیرحسین صادقی مدافع جنجالی استقلال حسابی خبرساز شده است. صادقی پس از حضور در اردوی تیم ملی در واکنش به مصاحبه رحمتی هم تیمی‌اش که ادعا کرده بود تیم ملی شانسی به جام جهانی رفت، پاسخ دندان شکنی داد و به گلر کنار مانده استقلال کنایه زد چون در تیم ملی نبوده، صعود تیم ملی را شانس می‌داند! پاسخی که ناراحتی شدید رحمتی را به همراه داشت. ابتدا این حنیف عمران‌زاده دوست صمیمی رحمتی بود که در قبال امیرحسین واکنش نشان داد و پس از او نوبت به اکبرپور رسید تا پشت رحمتی دربیاید و به صادقی بگوید: «حد خودتو بدون!»

به گزارشافکارنیوز؛
رحمتی نیز در تماسی با امیر قلعه نویی به شدت از دست صادقی گلایه کرد و خواستار برخورد سرمربی استقلال با او شد. گلر استقلال که به شدت از صادقی عصبانی بود، به همین بسنده نکرد و به همراه بابازاده، مربی گلرهای استقلال، به دفتر این باشگاه رفت و با علی فتح الله‌زاده، دیدار و گفتگو کرد. رحمتی در این جلسه حسابی از رفتار صادقی گلایه کرد و حرف‌های تندی را علیه او به زبان آورد. این طور که گفته می‌شود کار در این جلسه به تهدید هم کشیده شده است. رحمتی در این جلسه مدعی شده اگر بی‌احترامی‌های صادقی ادامه پیدا کند و باشگاه او را کنترل نکند، او از استقلال می‌رود!

تماس صادقی با امیر

هجمه به راه افتاده علیه صادقی سبب شد تا مدافع ملی پوش استقلال با سرمربی تیمش تماس گرفته تا غائله را بخواباند. او که می‌دانست رحمتی تا چه اندازه از او شاکی است، ترجیح داد تا با گلر استقلال همکلام نشود و در تماس با سرمربی تیم ماجرا را فیصله دهد. از همین رو صادقی و هنگامی که آبی پوشان هنوز تمرین صبح خود را آغاز نکرده بودند، با قلعه نویی تماس گرفت تا در مورد اتفاقات اخیر صحبت کند. مدافع استقلال که می‌دانست قلعه نویی چقدر ناراحت است به وی گفت که نمی‌دانست چه کسی در مورد تیم ملی صحبت کرده و اصلا خبر نداشت کدام بازیکن گفته تیم ملی شانسی به جام جهانی رفت. وی تاکید کرد که خبرنگار سوال پرسید و او هم اینگونه جواب داد ولی اصلا منظورش رحمتی نبوده است.

قلعه نویی که خیلی ناراحت به نظر میسید خطاب به صادقی گفت: مثل اینکه یادت رفته از کجا آمدی و انگار همه چیز یادت رفته؟ به تیم ملی رفتهای جو گیر شدی؟ اگر یک کلمه دیگر مصاحبه اینگونه از تو ببینم باید به خانه بروی و از آنجا بازیهای استقلال را تماشا کنی! همین موضوع کافی بود تا مدافع استقلال از قلعه نویی عذر خواهی کند. البته قلعه نویی به او تاکید کرد که تا اطلاع ثانوی دیگر حق مصاحبه ندارد.