از فتوای ذبح شیعیان تا جهاد نکاح + فیلم و عکس

به گزارش افکارنیوز، در ادامه‌ی بررسی شخصیت‌ها وعلمای وهابی و تکفیری که در راستای آتش‌افروزی میان مسلمانان و در راستای نقشه‌های شوم دشمنان گام بر می‌دارند، این بار به سراغ بررسی نظرات و دیدگاه‌های یکی از دشمنان سرسخت شیعیان و از مخالفان تندروی حزب الله و ایران به نام شیخ «ناصر العمر» می‌رویم.

بیوگرافی شیخ ناصر بن سلیمان العمر
شیخ " ناصر بن سلیمان العمر "، دبیرکل بنیاد مسلمانان عربستان سعودی و از چهره‌های سرشناس تندرو و افراطی وهابی است.

ناصر بن سلیمان بن محمد العمر(متولد ۱۳۷۳ه / ۱۹۵۲) در روستای مریدسیة وابسته به شهر بریده در منطقه القصیم به دنیا آمد. دوران دبیرستان خود را در سال ۱۳۹۰ هجری قمری در مرکز علمی ریاض به پایان رساند سپس در سال ۱۳۹۴ ه تحصیلات دانشگاهی خود را در دانشکده شریعت به پایان برد و سپس به عنوان مربی در دانشکده اصول دین – بخش علوم قرآنی - در دانشگاه اسلامی امام محمد بن سعود انتخاب گردید.


در سال ۱۹۷۹ فوق لیسانس خود را از دانشکده اصول دین – بخش علوم قرآنی - و در سال ۱۹۸۴ دکترای خود را از همین دانشکده اخذ نمود. در سال ۱۴۰۴ ه به عنوان استادیار و در سال ۱۴۱۰ به دانشیاری ارتقا یافت و در سال ۱۴۱۴ به درجه استاد تمامی نائل گردید. تاکنون تالیفات متعددی داشته است که مهم‌ترین آنها عبارتند از: «اعتدال در اسلام»، «عهد و پیمان در قرآن کریم»، «سعادت بین توهم و حقیقت»، «نگاهی راهبردی به مسأله فلسطین» همچنین سخنرانی‌های زیادی از وی در اینترنت وجود دارد. وی هم اکنون در سمت ناظر کلی پایگاه اینترنتی مسلم نت فعالیت می کند.


به لحاظ سیاسی شیخ ناصر العمر به جریان الصحوه نزدیک است؛ جریان الصحوة جریانی است که تلاش می‌کند میان وهابیت و اخوان المسلمین پیوند برقرار سازد. مسئولان قطری از وی به شدت حمایت می‌کنند.


جریان دینی در عربستان سعودی به سه دسته تقسیم می شود: نخست علمای درباری، دوم علمای الصحوة مانند محمد العریفی، سلمان العوده، سفر الحوالی و ناصر العمر که دارای پایگاه مردمی هستند اما تمایلی به درافتادن با رژیم ندارند و حتی بعضاً مخالفت خود با هرگونه تظاهرات در عربستان را اعلام می‌دارند و دسته سوم شیوخ انقلابی شامل سلیمان العلوان، عبدالعزیز الطریفی، خالد الراشد و ناصر الفهد هستند.


نکته دیگر آنکه ناصر عمر در جایی تدریس و تحصیل کرده است که مهد تکفیر و افراط‌گری در عربستان است. دانشجویان و اساتید دانشکده‌های شریعت در عربستان سعودی بویژه دانشگاه " محمد بن سعود "(مخصوصاً دفتر وعظ و ارشاد این دانشگاه) که ناصر عمر در آنجا تحصیل و تدریس کرده، همه مسلمانان به جز مؤمنان به مذهب وهابی تکفیری را کافر می‌پندارند و مراکز خطرناکی هستند که در خون‌ریزی کشتار بی‌گناهان در عراق و پاکستان و اخیراً نیز سوریه دست داشته‌اند.

پایگاه مسلم نت و توهین به مقدسات شیعیان
ناصر بن سلیمان العمر دارای سایتی به نام المسلم نت(http: / / almoslim. net /) می باشد که در آن به تمامی مقدسات شیعه اهانت کرده و با عباراتی بسیار سخیف سعی در تشویش اذهان و تخریب وجهه شیعیان در میان دیگر مذاهب اسلامی دارد.

وی که به تندروی مشهور است ادعا کرده است: دو موضوع مهم و خطرناک در جهان اسلام وجود دارد که مسلمانان باید با تأمل بیشتری به آنها بنگرند، یکی افکار لیبرالی و لائیک می‌باشد و دومی که بسیار خطرناکتر است، نفوذ ایرانی‌ها در بین مسلمانان جهان اسلام می‌باشد که باید با این دو مبارزه شدید و فقیهانه‌ای صورت گیرد! وی در ادامه تاکید کرده است که ایران کشوری مجوسی است نه شیعه!!!


دشمنی شدید با انقلاب اسلامی / انقلاب ایران، اسلامی نبود چون امام خمینی(ره) از فرانسه وارد ایران شد!!!
شیخ ناصر با حمله به انقلاب اسلامی ایران و بنیانگذار آن، ایرانیان را متهم می‌کند که تشیع را بهانه‌ای برای فریب دادن مسلمانان قرار داده‌اند، همانگونه که شیعیان، عشق به اهل‌بیت علیهم السلام را بهانه‌ای برای نشر افکارشان مورد استفاده قرار می‌دهند! وی در سخنانی عجیب می‌گوید انقلاب ایران، اسلامی نبود چرا که امام خمینی(ره) با هواپیما از فرانسه به عنوان یک کشور کافر وارد ایران شد و ایران در واقع مزدور غرب و آمریکا است!!!

عاشورا روز جشن و سرور است
ناصر عمر در جسارتی آشکار به شیعیان، آنها را متهم می‌کند که عاشورا را تبدیل به روز عزا و ماتم کرده‌اند، اما در واقع عاشورا روز پیروزی و شادمانی است!!! این شیخ افراطی وهابی معتقد است فهماندن این موضوع(مسلمان نبودن ایرانی‌ها) به تمام امت اسلامی، وظیفه علما و طلاب علوم دینی می باشد و تمام افراد امت اسلامی چه زنها و چه مردها این وظیفه را بر دوش دارند و باید برای وضوح این امر برای سایر ملت‌های مسلمان تلاش کنند!

فراتر از جهاد نکاح‌؛ جهاد نکاح با محارم
ناصر عمر در شبکه ماهواره ای وصال که نزدیک به گروه های تکفیری تندرو در سوریه است، از انتقادات وارده به فتوای " جهاد نکاح " گله کرد و گفت: برخی افراد انتقادات شدیدی را به فتواهایی دارند که به برادران مجاهد اجازه جهاد نکاح می‌دهد، اما جالب است که کسی کشتار صورت گرفته توسط سوریه را به یاد نمی‌آورد و از آن گله ای نمی‌کند.

وی همچنین ایران و سوریه را به جنایات اخیر در سوریه متهم کرد و گفت که این دو کشور در تلاش برای تشکیل و پر رنگ کردن هلال شیعی هستند و تمایلی ندارند که سنی ها در منطقه نقشی را ایفا کنند. ناصر العمر در ادامه اظهار داشت که مجاهدین در سوریه می توانند در غیاب زنان مجاهد نامحرم با محارم خود ازدواج کنند.

او اعلام کرد اگر دسترسی به نامحرم آسان نباشد، مجاهدین می توانند با محارم و خواهران خود " عقد نکاح " داشته باشند. پیش از این او از اسارت زنان شیعی و توزیع آنها بین مجاهدین سخن گفته بود.


الاهرام به نقل از ناصر عمر: مبارزین می‌توانند با خواهران خود جهاد نکاح داشته باشند



فتوای ناصر عمر در جهاد نکاح با محارم که در سایت‌های وابسته به گروه‌های جهادی منتشر گردید

گفتنی است پس از صدور این فتوا جهاد با محارم به شکل وسیعی از سوی جبهه النصره در حال اجراست. بر اساس برخی گزارش‌ها، در تعدادی از مناطق تحت تسلط تروریست‌ها، این افراد مرتکب جنایات و رسوایی‌هایی بسیاری با خواهران و مادران خود شده‌اند به نحوی که هیچ کس آن را باور نمی‌کند؛ دلیل آنها این است که بیشتر زنان جهاد نکاح از این مناطق فرار کرده اند و با شدت گرفتن جنگ و افزایش قتل و کشتار دیگر زنی به این مناطق نمی آید.

متن فتوای شرم آور ناصر العمر در برخورد با شیعیان
شیخ ناصر العمر در پاسخ به یک استفتا مبنی بر راهکارهای مقابله با شیعیان، مطالبی دهشتناک بیان نمود که حکایت از اوج توحش مکتب تکفیری وهابیت و اوج دشمنی و خصومت و کینه وی نسبت به تشیع دارد.

در این استفتاء آمده است: «همانطور که می دانید خطر رافضی‌ها از خطر یهودی ها و نصرانی‌ها برای اسلام بیشتر است و ما چگونه می توانیم برای نجات اسلام، خطر رافضی‌ها را کنترل نماییم؟» شیخ عمر در پاسخ می‌نویسد:

درابتدا باید بدانیم که شیعیان جز با یک حکومت اسلامی جهادی ریشه کن نمی‌شوند، شیعیان بعد از برپایی حکومت اسلامی دو راه دارند: یا اینکه اسلام را بپذیرند! یا اینکه سر بریده شوند، اگر اصرار کردند بر مذهب خود باقی بمانند با آنها باید این چنین برخورد کنید:

اول:همه‌ی شیعیان را چون سر بریدن گوسفند، سر ببرید تا خون سر تا پای آنها را فرا بگیرد، و چه منظره ی بدیعی است زمانیکه تو می بینی اجساد شیعیان در دریایی از خون شناورند و صدای امواج خون رافضی گوشهایت را نوازش میدهد و جنازه هایشان، چشم هایت را به وجد می آورد.

دوم:زنان آنها را به اسارت ببرید و در میان رزمندگان به صورت عادلانه تقسیم کنید.

سوم:کودکان شیعه را به فراگیری تعلیمات اسلامی صحیح وا دارید و توحید و عقیده را به آنها آموزش دهید، و به آنها آموزش های نظامی دهید تا در فتوحات اسلامی از آنها استفاده شود.

چهارم:معابد و ضریح های شرک آلود شیعه را نابود و ویران کنید.

پنجم:خانه های آنها را تفتیش کنید وکتاب های شرک آلود آنها را از بین ببرید.

ششم:روز عاشورا را جشن بگیرید و شیعیان را مجبور کنید درآن شرکت کنند.

هفتم:آنها را مجبور کنید کودکان خود را با اسمائی مانند معاویه، یزید و عائشه و حفصه و… نامگذاری کنند

هشتم:باید به امامانی که ادعا می‌کنند رهبرشان هستند مانند خمینی و سیستانی و … توهین نموده و از آنها بیزاری جویند.


شیعیان از انفولانزای خوکی خطرناکترند!
پایگاه الکترونیکی " مسلم " که ریاست آن را " ناصر عمر " از شیوخ وهابی و تکفیری عربستان سعودی برعهده دارد، همواره مقالات تندی علیه شیعیان منتشر می‌کند که از جمله این مقالات می‌توان به مقاله‌ای توهین آمیز تحت عنوان " إبن جبرین و رافضه و آنفولانزای خوکی! " منتشر شده در این پایگاه اشاره نمود.

نویسنده این مقاله پیروان مذهب تشیع را به دلیل شکایت از " إبن جبرین "، از ویروس آنفولانزای خوکی خطرناک‌تر می‌داند. " إبن جبرین " از چهره های سرشناس وهابیت در عربستان سعودی چند سال پیش با صدور فتوایی جنجال برانگیز، به قتل رساندن شیعیان را به دلیل کافر بودن، جایز دانسته بود، از همین رو وی زمانی که برای درمان به آلمان سفر کرده بود، از سوی تعدادی از شیعیان عراقی مقیم آلمان مورد شکایت و اعتراض قرار گرفت.

در واکنش به این شکایت از " إبن جبرین "، نویسنده مقاله، پیروان مذهب تشیع را رافضی و کافر خوانده و آنان را از ویروس آنفولانزای خوکی خطرناک‌تر معرفی کرد. وی شیعیان را " اربابان ترور " خواند و آنان را به " نسل کشی پیروان واقعی اسلام " متهم نمود. نویسنده این در ادامه مقاله توهین آمیز خود شیعیان را افرادی نادان خوانده و گفت: رافضی ها اهل کذب و دروغ و خیانت و فسق و فجور هستند.

آنان مانند منافقین‌اند. وی در ادامه بدون اشاره به ظلم و ستم و سرکوب شیعیان توسط خاندان آل سعود و رفتار نیروهای امنیتی عربستان سعودی و اعضای هیئت امر به معروف و نهی از منکر سعودی گفت: ما چندی پیش در شهر مدینه منوره شاهد آشوبگری های آنان در نزدیکی قبر پیامبر(ص) و در نزدیکی بقیع بودیم. آنان همیشه به دنبال آشوب و خرابکاری هستند.

تبریک انهدام حرمین عسکریین(علیهما السلام)
شیخ ناصر العمر از جمله مفتی‌هایی بود که پس از انهدام حرم امامین عسکریین(ع) در سامرا، این جنایت را به دیگر مفتیان سعودی و اهل سنت تبریک گفت.

پس از انفجار حرمین شریفین امام هادی و امام حسن عسکری(ع)، دفتر وعظ و ارشاد وابسته به دانشکده امام بن سعود وهابی نیز که به شیخ عمر نزدیک است، به ترویج فتواهای ابن حبرین، ناصر العمر، سفر الحوالی، بارک و الحربی و علمای دیگر وهابی برای نابودی سایر ضریح‌ها و مرقدهای مقدس شیعیان پرداخت. همچنین گفته می‌شود عوامل این دفتر تاکنون در ده‌‌ها عملیات وهابیون تکفیری در شهرهای عراق که به نابودی و انفجار مرقدهای اولیا و فرزندان رسول اکرم(ص) منجر شده، دست داشته‌اند.

منابع آگاه نزدیک به دانشگاه «محمد بن سعود» که ناصر عمر نیز در همانجا درس خوانده و استاد می‌باشد، می‌گویند، شماری از طلاب در طول چند سال گذشته از کلاس‌های درس غیبت کرده و اقدام به پیوستن به مجموعه‌های تروریستی در عراق کرده‌اند. به گونه‌ای که نام تعدادی از آنها در لیست کشته‌های درگیری‌های عراق به چشم می‌خورد.


نباید به شیعیان اجازه داد تا در مساجد نماز بخوانند، باید با آنان برخورد شدید داشت!

فتوای شیخ ناصر عمر در وجوب دشمنی با حزب الله
العمر در فتوایی اعلام کرده است که دشمنی با حزب الله بر همگان واجب است، زیرا آنها دشمنان همیشگی اهل سنت بوده اند. وی همچنین از عملیات مستمر تروریست ها و افراد مسلح علیه آنچه آن را ماشین کفر و ظلم نظام های سوریه و ایران خواند، ستایش کرده است.


لینک فیلم

ناصر عمر خصومت و کینه شدیدی نسبت به ایران و حزب الله دارد

رد هرگونه سازش با شیعیان
شیخ ناصر العمر، از سلفی های تندرو مشهور با تاکید بر سازش ناپذیری تشیع و تسنن، بشدت سازش و مصالحه شیعه و سنی را مورد حمله قرار می‌دهد.

وی در این رابطه اظهار داشته است که «اختلافات ما با روافض(شیعیان) فقط به مباحثفرقه ای محدود نمی‌شود. اختلاف ما در موردمسائل بنیادین و اساسی دینی است، نه بخشهایی از دین. در واقع هیچ نقطه مشترکی بین ما و شیعیان وجود ندارد.» العمر همچنین در همایش گفتگوی مذاهب که در ژوئن ۲۰۰۳ درریاض برگزار شد از شرکت کنندگان خواست روافض(شیعیان) را به اسلام واقعی و پیروی از شیوه اهل سنت دعوت کنند.

مخالفت با قیام حوثی‌ها / ایران مسئول اصلی درگیری‌ها در یمن!
العمر از جمله علمای وهابی بود که به مخالفت با قیام حوثی‌ها علیه دولت یمن در سال ۲۰۰۹-۲۰۱۰ برخاست و به همراه برخی علمای وهابی در بیانیه‏ای فتنه انگیز با حمله به شیعیان یمن، از درگیری مبارزان الحوثی با دولت یمن انتقاد کرد. در این بیانیه ایران به عنوان مسئول این درگیری‏ها معرفی گردید.

این در حالی بود که عربستان برای فروخواباندن قیام حوثی‌ها در یمن مداخله نموده و از دولت یمن پشتیبانی به عمل آورد و این علمای وهابی نه به ایران بلکه باید به آتش‌افروزی‌های سعودی‌ها اعتراض می‌کردند. در این بیانیه همچنین از مسلمانان خواسته شده بود که جلوی انتشار مذهب رافضی گرفته شده و تدابیر امنیتی، رسانه‏ای و تبلیغی مورد نظر جهت این کار پیش‏بینی شود.

ناصر العمر: مساجد و حسینیه‌های شیعیان را تخریب کنید
ناصر العمر از چهره‌هایی است که در عمده همایش‌های ضد ایرانی و ضد شیعی در عربستان شرکت کرده و از برگزار کنندگان و حامیان چنین همایش‌هایی است.

در همایشی ضد شیعی که چندی پیش در ریاض با عنوان «مملکت ما … وحدت ما» با حضور امیران برخی از مناطق عربستان، چهره های سیاسی و مفتیان سلفی از جمله صالح الفوزان، عبدالله بن جبرین و برخی از چهره های مشهور ضد شیعی دیگر برگزار شد، ناصر عمر نیز حضور داشت و به سخنرانی علیه شیعیان پرداخت. این علمای تندروی وهابی در این همایش به چند جمع‌بندی رسیدند:

اول:نباید به شیعیان اجازه داد تا سمت های مهمی را در کشور به دست گیرند

دوم:باید قربة الی الله! با فرزندان شیعه در دانشگاهها سختگیری کرد.

سوم:در صورت لزوم حتی کشتار شیعیان واجب است!

چهارم:لزوم دوری از شیعیان و شیعیان خطر اصلی برای عربستان.

پنجم:هیئت حاکمه کشور عربستان، شیعیان مقیم مناطقی چون القطیف، مدینه منوره و نجران را به اسلام(اندیشه سلفی) دعوت کنند و در صورتی که نپذیرفتند آنان را برای پذیرش اندیشه سلفی مجبور نمایند!

ششم:نباید به شیعیان اجازه داد تا در مساجد نماز بخوانند، باید با آنان برخورد شدید داشت!

ناصر العمر در این همایش به طور مشخص خواستار برخورد با شیعیان عراق، ممانعت از حج شیعیان، تخریب مساجد و حسینیه های شیعیان و هم چنین جلوگیری از انتشار کتاب‌، روزنامه و یا مجلاتی که شیعیان در نگارش آن نقش دارند، تعطیلی دادگاه شیعیان در منطقه القطیف و جلوگیری از مشغول شدن شیعیان در مشاغلی چون مشاغل امنیتی، بهداشت و درمان شد. وی در پایان اظهار داشت: نباید اجازه داد، شیعیان در هیچ مقطعی به تدریس مشغول باشند.


فتوای وجوب انهدام حرم امام حسین(ع)، حضرت ابالفضل(ع) و حضرت زینب(س)
ناصر العمر به همراه برخی مفتیان مهم دیگر وهابی با صدور فتاوایی خواستار انهدام مراقد مطهره امامان شیعه(ع) شده بودند. این فتاوا که در پی استفتای جمعی از دانشجویان دانشگاه وهابی " محمد بن سعود " صادر شد پس از حمله به بارگاه عسکریین(ع) در سامرا، در سطح گسترده‌ای توزیع و در آن از هر اقدامی برای محو آنچه آثار شرک بویژه در کشور عراق و شهر کربلا خوانده شده، استقبال شده بود. در بخشی از این فتاوا که از حرم امامان شیعه(ع) به عنوان بت‌هایی یاد کرده که باید با خاک یکسان شود، آمده است: حسین از شرک شیعیان به دور است اما حرم او باید به عنوان اصلی‌ترین نماد شرک در عراق ویران شود. در همین راستا نیروهای امنیتی عراق نقشه‌های تروریستی برای تعدی به ضریح امام حسین(ع) و حضرت عباس بن علی(ع)، ضریح امام علی(ع) کشف کردند. گفته می‌شود حمله به مقبره حضرت زینب(س) نیز در دستور کار تروریست‌ها بوده است.

رانندگی حق زن نیست؛ هر کس جز این بگوید منافق و بی‌دین است
ناصر عمر در ویدیویی که در اینترنت نیز منتشر شد، همه کسانی را که خواستار صدور مجوز برای رانندگی زنان هستند و آن را ترویج و تشویق می کنند، به بی دینی و نفاق متهم کرد. شیخ ناصر العمر در این ویدئو همه کسانی که صدور مجوز برای رانندگی زنان را ترویج و تشویق می کنند، به جریان های سکولار منسوب می کند و آنان را منافق می نامد.


این در حالی است که دکتر یوسف القرضاوی، دکتر سلمان العوده، دکترمحسن العواجی، دکتر عائض القرنی و محمد القحطانی ودکتر محمد آل زلفه(که همگی از مبلّغان و شیوخ مشهور وهابی هستند) برای زنان حق رانندگی قائل هستند و این کار را حق زنان می دانند، اما ناصر العمر معتقد است هر کس خواستار صدور مجوز رانندگی برای زنان سعودی باشد وابسته به جریان های بی دین و لیبرالیسم و منافق است.




لینک فیلم

ناصر عمر لیبرال‌ها را منافق می‌داند و رانندگی را برای زنان حق نمی‌داند

شیخی که حزب الله را حزب اللات نامید
پس از پیروزی حزب الله در جنگ ۳۳ روزه علیه رژیم صهیونیستی در سال ۲۰۰۶ هرچند که این پیروزی حتی بسیاری از مخالفان حزب الله بویژه از میان سلفی‌ها را به تحسین و یا دست کم سکوت واداشت اما العمر همچنان بر طبل مخالفت با حزب الله کوبید.

وی که حزب الله را «حزب اللات / حزب الشیطان» نامید، گفت: «حزب الله به نمایندگی از اهل سنت در فلسطین مقاومت نمی‌کند، بلکه حزب الله ابزاری است در دست سپاه پاسداران ایران». وی در شبکه الجزیره تصریح کرد: «اسرائیل، آمریکا و ایران دشمنان امت اسلامی هستند»




برای پیروزی حزب الله دعا نکنید
در جنگ ۳۳ روزه حزب الله علیه دشمن صهیونیستی، ناصر العمر فتوا داد که «دعا برای پیروزی حزب الله یا ارائه هرگونه کمک به این حزب در جنگ با اسرائیل حرام است».

تظاهرات‌ در عربستان سعودی حرام است

لینک فیلم


پس از آغاز بیداری اسلامی در جهان عرب و سرنگونی چندین حاکم خودکامه، شعله‌های تظاهرات و اعتراض به عربستان سعودی نیز کشیده شد و می‌رفت که پایه‌های این حکومت استبدادی را دچار فروپاشی نماید. اما در این میان برخی علمای درباری با دادن فتوا هرگونه تظاهرات در عربستان سعودی را حرام دانستند.

در این میان ناصر العمر چهره‌ی برجسته ای بود که فتوا داد «تظاهرات‌ها در عربستان سعودی به دلیل مفاسدی که به همراه دارد حرام است، بویژه آنکه سکولارها و روافض(شیعیان) از آن سوء استفاده می‌کنند… عربستان بر کلمه توحید اجتماع کرده است و سکولارها و روافض می‌خواهند این اجماع را بر هم زنند».


به ماه عسل نروید
ناصر عمر زن و مردی را که تازه ازدواج کرده‌اند، از رفتن به ماه عسل برای تفریح و گردش بر حذر می‌دارد چرا که معتقد است زن و مرد در این سفر گناهانی را مترکب می‌شوند که زیان‌آور و خطرناک است و این یک بدعت عجیب محسوب می‌شود.

با ایران رابطه برقرار نکنید
شیخ ناصر عمر عادی‌سازی روابط برخی کشورهای عربی با حکومت مجوسی ایران که اهل سنت را می‌کشد، رد کرد. وی در کلاس درس خود که در مسجد خالد بن الولید در ریاض برگزار می‌شود نسبت به خطر ایران بر اسلام و مسلمانان هشدار داد و گفت ایران تلاش می‌کند به کشورهای عربی و اسلامی نزدیک شده و برای تحقق اهداف استعماری خود مذهب تشیع را گسترش دهد. وی اشاره نمود: ایجاد روابط با ایران به بهانه‌های سیاسی مسأله باطلی است.

تظاهرات‌کنندگان بحرینی خائن هستند
شیخ عمر انقلاب بحرین را یک «حرکتی رافضی» می‌داند. وی تظاهرات‌کنندگان را خائنانی و مزدورانی می‌داند که می‌خواهند بحرین را به ایران واگذار کنند. وی از موضع ترکیه در قبال حوادثبحرین تشکر می‌کند چرا که معتقد است ترکیه یک کشور اهل سنت است و در نتیجه پیشنهاد می‌کند که ما باید روابط خود با کشورهای سنی را افزایش دهیم. وی همچنین حزب الله را مورد انتقاد شدید قرار می‌دهد. ناصر عمر تلاش می‌کند تا انقلاب بحرین را انقلابی فرقه‌گرایانه و محدود به شیعیان معرفی نماید.


منابع

http: / / vahabiat. porsemani. ir / content / %D۸%B۴%DB%۸C%D۸%AE - %D۹%۸۶%D۸%A۷%D۸%B۵%D۸%B۱ - %D۸%A۸%D۹%۸۶ - %D۸%B۳%D۹%۸۴%DB%۸C%D۹%۸۵%D۸%A۷%D۹%۸۶ - %D۸%A۷%D۹%۸۴%D۸%B۹%D۹%۸۵%D۸%B۱ - %D۸%B۹%DA%A۹%D۸%B۳-۰
http: / / www. mohakeme. com / index. php.
http: / / www. shia - news. com
http: / / bootorab. org /? p = ۳۶۶۳
http: / / www. yjc. ir / fa / news / ۴۴۸۸۳۵۲ / %D۸%B۱%D۸%A۷%D۹%۸۶%D۹%۸۶%D۸%AF%DA%AF%DB%۸C - %D۸%B۲%D۹%۸۶%D۸%A۷%D۹%۸۶ - %D۸%B۴%DB%۸C%D۹%۸۸%D۸%AE - %D۹%۸۸%D۹%۸۷%D۸%A۷%D۸%A۸%DB%۸C - %D۸%B۱%D۸%A۷ - %D۸%A۸%D۹%۸۷ - %D۸%AC%D۸%A۷%D۹%۸۶ - %D۹%۸۷%D۹%۸۵ - %D۸%A۷%D۹%۸۶%D۸%AF%D۸%A۷%D۸%AE%D۸%AA
http: / / syrianarmyfree. com / vb / showthread. php? t = ۴۸۶۰۷
http: / / ar. wikipedia. org / wiki / %D۹%۸۶%D۸%A۷%D۸%B۵%D۸%B۱ _ %D۸%A۷%D۹%۸۴%D۸%B۹%D۹%۸۵%D۸%B۱
http: / / www. alhejazi. net / qadaya / ۰۳۱۲۲۰۲. htm
http: / / www. aawsat. com / details. asp? section = ۳۹&article = ۷۳۴۶۶۲&issueno = ۱۲۶۳۵#. UkO۰M۹I _ vHw
https: / / www. paldf. net / forum / showthread. php? t = ۵۴۲۵۹۰&page = ۳
http: / / www. alsharq. net. sa / ۲۰۱۲/۰۳ / ۲۵/۱۸۳۰۸۴
http: / / travel. maktoob. com / vb / travel۲۲۹۷۹ /
www. youtube. com