ویسی: در جام جهانی زنگ تفریح نمی‌شویم

به گزارش افکارنیوز، عبدالله ویسی در حاشیه تمرین امروز تیم ملی در مورد حضورش در تمرین گفت: ‌ مدتی بود تمرین تیم ملی را از نزدیک ندیده بودم و خیلی دوست داشتم به اینجا بیایم. امروز به دلیل اتفاقی که افتاده بود به تهران آمدم بلیت بازگشتم کنسل شد و این فرصت برایم به وجود آمد که به تمرین تیم ملی بیایم.

وی در مورد اینکه از کارلوس کی‌روش حمایت کرده است، ‌ عنوان کرد: ‌اکنون زمانی نیست که تمرکز و تفکر مربی تیم ملی را خراب کنیم، به عنوان یک مربی ایرانی و عضوی از فوتبال از تیم ملی حمایت می‌کنم و هر کس دیگری که سرمربی تیم ملی بود باز هم حمایت می‌کردیم.

ویسی در مورد اینکه برخی مربیان به بازیکنان تیم ملی انتقاد می‌کنند و گفته می‌شود نفراتی که حتی فارسی بلد نیستند به تیم ملی دعوت شدند، خاطرنشان کرد: شاید یک روز به تبریز بروم و مربی تیمی از این شهر شوم اما ترکی بلد نباشم. به هر حال این افراد ایرانی هستند و مدتی خارج از کشور بودند همین که آنها برگشتند برای ما قابل احترامند. چشم‌هایی که آنها را انتخاب می‌کند قابل احترام‌تر هستند. بازیکنان قبلی که از خارج دعوت شدند زحمت کشیدند و دست‌شان درد نکند.

سرمربی استقلال خوزستان در مورد اینکه آیا تیم ملی می‌تواند از گروه خودش در جام جهانی بالا بیاید، عنوان کرد: تیم بسیار خوبی داریم، شایسته‌های لیگ دعوت شدند و مطمئنا در جام جهانی حرف برای گفتن دارند. این تیم زنگ تفریح نمی‌شود و بازی‌هایی انجام می‌شود که تمام مردم دنیا لذت می‌برند و مطمئنا امتیاز خواهیم گرفت.

ویسی در پایان در مورد شرایط استقلال خوزستان گفت: پس از دو سه روز استراحت تمریناتمان را با قدرت انجام دادیم، اکنون وضعیت بهتری نسبت به ابتدای فصل داریم. روی کارهای دفاعی و زمانی که توپ را در اختیار نداریم خیلی کار کردیم و اتفاقات خوبی رخ داده است.