به گزارش افکارنیوز، تمرین امروز استقلال ساعت ۱۶ با حضور همه اعضای کادرفنی استقلال آغاز شد.

در تمرین امروز جی‌لوید ساموئل هافبک ترینیداد و توباگویی استقلال پس از یک هفته غیبت در تمرینات حاضر شد و در طول تمرین با امیر حاج‌قاسم، بدنساز استقلال مشغول تمرینات اختصاصی شد. این بازیکن در اواخر تمرین با امیر قلعه‌نویی به مدت ۱۰ دقیقه به گفت‌وگو پرداخت. صحبت‌های این دو را دکتر ستوده ترجمه می‌کرد.

۱۵ دقیقه نخست تمرین استقلال را حرکات نرمشی و کار با توپ تشکیل داد و در ادامه بازی آقا وسط به مدت ۲۰ دقیقه کار اصلی استقلال را تشکیل داد.

در تمرین امروز بازیکنان استقلال در قالب دو گروه مشغول بازی شبیه هندبال شدند.

در تمرین امروز حمید بابازاده با دروازه‌بانان مشغول تمرینات اختصاصی شد. ضربات فنی مربی دروازه‌بانان استقلال آنقدر جالب بود که میرشاد ماجدی معتقد بود او حتما دوپینگ کرده که اینگونه به توپ ضربه می‌زند!

بخش پایانی و اصلی تمرین امروز استقلال را که حدود ۳۰ دقیقه از زمان تمرین را به خود اختصاص داد، حرکات تاکتیکی و ترکیبی بود که طی آن بازیکنان با چهار توپ بازی را به جناحین می‌بردند و با ارسال یک توپ بلند برای مهاجمان، آنها را در موقعیت سرزنی می‌گذاشتند.

منصور پورحیدری هم از حاضران تمرین امروز بود. فنونی‌زاده، بیانی و دین‌محمدی هم از غایبان تمرین امروز استقلال به حساب می‌آمدند.

چیزی حدود ۵۰ تماشاگر تمرین امروز استقلال را از نزدیک تماشا کردند و فردا آبیپوشان از ساعت ۱۵:۳۰ در کمپ ناصر حجازی یک دیدار تدارکاتی با نفتون تهران برگزار خواهند کرد.