به گزارش افکارنیوز، غلامرضا بصیری پور اظهار کرد: با امضای حکم شهردار منتخب مشهد شایعاتی مبنی بر اینکه حکم صولت مرتضوی به دلیل حضور در مشاغل سیاسی به امضا نمی رسد برای همیشه خاتمه یافت و سهم خواهان در این میان به خواسته های نادرست خود نرسیدند.

وی ادامه داد: حکم شهردار منتخب مشهد در نهایت امروز پس از تمامی فراز و نشیب ها از سوی وزرات کشور به امضا رسید و از این پس باید در کنار مرتضوی به توسعه و پیشرفت پایتخت معنوی اندیشید.

وی با اشاره به برگزاری مراسم تودیع و معارفه ادامه داد: مراسم تودیع و معارفه به احتمال زیاد اواخر هفته آینده برگزار خواهد شد.

این عضو شورای شهر مشهد ابراز امیدواری کرد با امضای حکم صولت مرتضوی، شهر مشهد همچون سالهای گذشته جهت توسعه و آبادانی هر چه بیشتر خود حرکت کند.

گفتنی است، صولت مرتضوی پیش از این بخشدار مرکزی فارسان، فرماندار لردگان، فرماندار بیرجند، مدیر کل اقدامات تأمینی سازمان زندانها، مدیرکل امور اداری و مالی سازمان زندان ها، مدیر مسؤول روزنامه حمایت، دبیر اجرایی انجمن روزنامه نگاران مسلمان، دبیر انجمن روزنامه نگاران مسلمان، استاندار خراسان جنوبی، معاون سیاسی وزارت کشور دولت دهم نیز بوده است