انتقاد شدید از اشراقی!

به گزارش افکارنیوز، محمداسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، در واکنش به اظهارات منسوب به نعیمه اشراقی با مضمون توهین به خانواده شهدا و ایثارگران گفت: بنده به وی می‌گویم برود ببیند که حضرت امام خمینی در مورد خانواده معظم شهدا چه عکس‌‌العملی نشان می‌دادند و چه مطالبی را عنوان می‌کردند و خود وی چه مسائلی را می‌گوید. پس باید ببییند که در کجا قرار گرفته است که خسرالدنیا والاخره شده است و باید فکری به حال آینده خود کند.

فرمانده لشکر ۲۷ محمد رسول‌الله در سال‌های دفاع مقدس تصریح کرد: عزت و سربلندی خانواده شهدا نزد خداوند و مردم ایران همچنان باقی است ولی این فرد فکر می‌کند به دورانی رسیده و کسی شده است که هر چیز دلش می‌خواهد می‌تواند بگوید.

کوثری خاطرنشان کرد: فردی که معرفت الهی و اسلامی نداشته باشد انتظاری نیست. وی نمی‌داند که چه ضربه‌ای به خود و نظام می‌زند.

وی درباره برخی خاطرهگوییها از زبان امام نیز تصریح کرد: این مباحث را این افراد برای گذراندن دو روزه دنیای خود مطرح میکنند و این مطالب کذب با رفتار حضرت امام حتی تا آخرین لحظات عمرشان تفاوت بسیاری دارد.