انتقادیک روزنامه‌نگار اصلاح‌طلب از اظهارات اخیر زهرا اشراقی و حاج منصور ارضی

به گزارش افکارنیوز، درخصوص اظهارات اخیر زهرا اشراقی در گفت وگو با الشرق الاوسط با بیان اینکه نباید موضع‌گیری اشراقی را موضع جریان اصلاحات دانست گفت: افرادی مانند خانم اشراقی که به جریان اصلاحات منتسب هستند باید در موضع گیری خود بسیار با درایت و هوشمندانه اقدام کنند. اگرچه ایشان و یا هر فرد دیگری که به این جریان ارتباط دارند مواضع فردی‌شان تنها اظهارنظر شخصی شان است ولی چه بخواهیم و چه نخواهیم مواضع افراد با وابستگی آنها به جریان متبوع شان سنجیده می شود.

وی با بیان اینکه باید مراقبت کرد که چوب حراج به دستاوردهای ارزنده جریان اصلاحات زده نشود، خاطرنشان کرد: نباید به بهانه شفاف بودن هر آنچه که باب طبع ماست در مصاحبه‌ها بگویییم و بعدا آن مواضع را شوخی قلمداد کنیم. دنیای سیاست دنیای شوخی و بذله گویی نیست.

این فعال رسانهای همچنین به اظهارات اخیر حاج منصور ارضی اشاره کرد و با انتقاد از سخنان وی گفت:رسانه ها باید از باز تولید سخنانی که در آن خشونت کلامی موج میزند بپرهیزند و اینگونه سخنان را محکوم کنند.ترویج این مواضع ممکن است به تربیت سعید عسگرهای دیگر بینجامد که مطمئنا برای جامعه خسارت بار است.