نیم نگاه دایی و سرخپوشان به صدر جدول

به گزارش افکارنیوز، بر اساس برنامه سازمان لیگ برتر فوتبال، سه بازی از هفته سیزدهم روز گذشته برگزار شد و امروز جمعه ۲۶ مهر چهار دیدار از این هفته پیگیری می شود و همچنین پرونده بازی های هفته سیزدهم با بازی دو تیم فوتبال استقلال مقابل نفت تهران بسته می شود.


** داماشی ها بدنبال شکستن رکورد سرخپوشان

تیم فوتبال پرسپولیس تهران در این هفته در ساعت ۱۸ میزبان داماش گیلان خواهد بود و با توجه به اینکه تنها ۲ هفته دیگر به پایان نیم فصل اول باقی مانده است، علی دایی با توجه به حواشی اخیر داوری همچنان اجازه نمی دهد این افکار غلط، ذهن او و بازیکنان سرخپوش پایتخت را تحت تأثیر قرار دهد و در صدد کسب سه امتیاز این دیدار از یاران افشین ناظمی است تا بتواند جایگاه خود را از رتبه پنجمی در جدول رده بندی ارتقاء دهد و عنوان قهرمانی نیم فصل را از آن خود کند.

اما در سوی دیگر داماش گیلان نیز تشنه پیروزی است زیرا تاکنون ناظمی توانسته از ۱۲ بازی گذشته خود تنها ۱۴ امتیاز بدست آورد و جایگاه نهم جدول رده بندی را به خود اختصاص بدهد.


**حسن فرکی جای پای خود را محکمتر می کند؟!

دومین دیدار مهم لیگ برتر در این هفته، مصاف ۲ تیم تراکتورسازی تبریز و فولاد خوزستان است این دیدار از این حیثجالب توجه خواهد بود که هم جلالی و هم فرکی تجربه سرمربیگری در فولاد خوزستان را دارند ضمن اینکه هر ۲ تیم برای کسب عنوان قهرمانی در این فصل تلاش می کنند و از جایگاه خوبی هم در جدول رده بندی برخوردارند زیرا در حال حاضر فولاد با ۲۵ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و تراکتورسازان با ۲۲ امتیاز جایگاه سوم جدول رده بندی را از آن خود کرده است.

حال باید دید که مجید جلالی می تواند زمام این بازی سخت و نفس گیر را در دست گیرد یا حسین فرکی جای پای خود را در صدر جدول سفت تر می کند.


** سایپا – سپاهان و جنگ مربیان خارجی

تیم فوتبال سپاهان اصفهان در هفته سیزدهم میهمان سایپای البرز خواهد بود این بازی در حالی پیگیری میشود که سایپا در هفته گذشته موفق شده با نتیجه ۲ بر یک گسترش فولاد تبریز را از سد راه خود بردارد و با ۱۶ امتیاز جایگاه خود را در رتبه هفتم جدول رده بندی تثبیت کند.

اما در سویی د یگر سپاهان که در بازی هفته دوازدهم با نتیجه تساوی صفر بر صفر به مس کرمان رضایت داد همچنان برای کسب صدرنشینی خواهد جنگید زیرا یاران کرانچار اکنون با ۲۲ امتیاز در رتبه دوم جدول رده بندی هستند و پیروزی در برابر شاگردان فیرات می تواند آن ها را به اهدافشان نزدیک کند.


**طلوع فجر در کرمان

تيم فوتبال فجر سپاسي شيراز اين هفته ميهمان كرماني ها خواهد بود و پرويز مظلومي تازه نفس و ياوري كهنه كار با توجه به اينكه در بازي هاي گذشته خود نتيجه اي بهتراز تساوي كسب نكرده اند سعي دارند تا سه امتياز اين ديدار را از آن خود كنند چرا كه جايگاه هر 2 تيم در قعر جدول رده بندي قرار دارد و مسي ها تنها با كسب شش امتياز از 11 بازي گذشته خود در رتبه شانزدهم جدول رده بندي قرار دارند و فجري ها با كسب 10 امتياز از بازي هاي خود جايگاه چهاردهم جدول رده بندي را به خود اختصاص داده اند.