گربه سیاه استقلال هستم!

به گزارش افکارنیوز، رضا نوروزی می گوید هشت گل به استقلال زده است و انگیزه زیادی دارد تا بار دیگر این کار را تکرار کند. نوروزی عنوان می کند، نفت در این بازی از امتیاز میزبانی استفاده می کند.

* شرایط نفت چطور است؟
- خدا را شکر شرایط خوبی داریم و در این مدت هم تمرینات مان را دنبال کرده ایم تا آماده ادامه رقابت های لیگ شویم. تمرینات تاکتیکی و بدنسازی را انجام می دهیم و در مجموع وضعیت رضایت بخش است.

* تعطیلات لیگ هم در این مقطع نیاز بود!
- به هرحال تیم ها در این مدت مقداری استراحت کردند تا از فشردگی ابتدای مسابقات خارج شوند و ما هم از این فرصت استفاده کردیم.

* دیدار با استقلال را چگونه می‌بینی؟
- بدون تردید دیدار با استقلال سخت و دشوار خواهد بود و هر دو تیم نیاز به برد دارند تا بتوانند در کورس باقی مدعیان باقی بمانند و به همین دلیل فکر می کنم بازی زیبایی از آب در بیاید. هم ما نمی خواهیم بازنده شویم و هم آنها و در مجموع تلاش مان را انجام می دهیم تا هر سه امتیاز را بگیریم.

* بازی در ورزشگاه تختی هم به سود نفت است!
- همیشه بازی با تیم های استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی کار سخت تر می کند اما این بار در ورزشگاه تختی میزبان هستیم و برایمان یک پوئن محسوب می شود. درست است چمن تختی مثل آزادی کیفیت مناسب ندارد اما میزبانی از استقلال از نظر روحی و روانی به ما کمک می کند. ضمن این که پرسپولیس را هم در تختی شکست داده بودیم و همین عامل می تواند کمک حال مان برای غلبه بر استقلال شود.

* تا حالا چند گل به استقلال زده‌ای؟
- با پیراهن تیم های مختلف تا به حال هشت گل به استقلال زده ام و گربه سیاه این تیم هستم. راه گلزنی به مهدی رحمتی را هم بلدم و چند بار توانسته ام دروازه اش را با تیم های گوناگون باز کنم و هدفم این است بار دیگر دروازه مهدی و استقلال را از گلزنی ام بی نصیب نگذارم.

* علت ثبت این آمار خیره کننده را در چه چیزی می‌دانی؟!
- معمولا بازی جلوی استقلال و پرسپولیس به بازیکنان انگیزه می دهد و من هم به عنوان یک مهاجم از این قضیه مستثنی نیستم. اعتماد به نفسم در این گونه بازی ها بیشتر از قبل می شود و این مساله اهمیت زیادی دارد.

* اما در گلزنی به پرسپولیس موفق نبوده‌ای!
- در این سال ها خیلی جلوی پرسپولیس بازی نکرده ام و موقعی که در فولاد هم بودم یک بار به علت محرومیت و بار دیگر به دلیل مصدومیت تقابل با پرسپولیس را از دست دادم. دوست دارم به پرسپولیس هم گل بزنم اما فعلا قسمتم نشده است.

* خط دفاعی استقلال برخلاف فصل پیش حال و روز خوبی ندارد!
- درست است استقلال تا امروز نسبت به هفته گذشته بیشتر گل خورده اما بازیکنان توانمند و قابل احترامی در خط دفاعی دارد و کار آسانی در انتظارمان نخواهد بود.

* پرسپولیسی بودن گل‌محمدی و اولادی انگیزه تیمی نفت را بیشتر می‌کند؟
- به نظرم انگیزه شان بیشتر می شود اما گل محمدی و اولادی در این مقطع فقط به شرایط نفت فکر می کنند و همین که نفت بتواند بازی هایش را ببرد از هرچیزی مهم تر است.