جلالی: حق‌وردی باید یک سال محروم شود

به گزارش افکارنیوز، مجید جلالی پس از تساوی ۲ بر ۲ تیمش برابر فولاد در کنفرانس مطبوعاتی گفت: بازی زیبایی از سوی هر ۲ تیم شاهد بودیم. دیداری که برای هر ۲ تیم ۶ امتیازی بود به تساوی انجامید اما ۶ امتیاز این بازی برای ما خیلی حساس بود. به نظرم داور این بازی را خراب کرد.

وی با اشاره به قضاوت تورج حق وردی اظهار داشت: داور برای این بازی خیلی کوچک بود و با تمام مشکلاتی که در لیگ شاهد بودیم به نظرم مشکلات داوری امروز گل کرد. تماشاگران تبریزی با پنالتی مشکوکی که گرفته شد و حرکت بازیکن فولاد که یک توهین به تماشاگران بود خیلی خودشان را نگه داشتند و به نظرم این حرکات در هر ورزشگاه دیگری اتفاق می‌افتاد شاهد اتفاقات بدتری بودیم. این داور نه یک بازی یا ۲ بازی بلکه باید یک سال از داوری محروم شود.

سرمربی تراکتورسازی در خصوص گل‌هایی که تیمش در این دیدار دریافت کرد، گفت: بعد از گل‌هایی که ما زدیم بازیکنان ناشیانه عمل کردند. بعد از گل دوم می‌توانستیم گل‌های بعدی را هم به ثمر برسانیم اما بازیکنان ما بچه‌گانه عمل کردند و فکر کردند بازی تمام شده و چند دقیقه بعد هم گل تساوی را خوردیم.

جلالی خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم ۱۰ بازی خانگی باقیمانده خود را ببریم میتوانیم در لیگ قهرمان شویم و این امید را داریم. با توجه به اینکه اکنون از تیم شناخت کامل پیدا کردهایم شانس زیادی برای قهرمانی داریم. باید نقاط ضعف خود را هم پوشش دهیم و آن موقع برای قهرمان شدن امیدوار خواهیم بود. پس از این جامحذفی و لیگ قهرمانان آسیا را داریم و باید از این به بعد با قدرت بیشتری کارمان را دنبال کنیم.