رافخایی: از این که اسکوچیچ مرا به مار تشبیه کرده، خوشم آمد

به گزارش افکارنیوز، جلال رافخایی درباره پیروزی تیمش برابر گسترش فولاد تبریز در این بازی اظهار داشت: از ابتدا ما سوار بر بازی بودیم بر خلاف جریان مسابقه گل خوردیم. این گل باعثشد ما فشارمان را بیشتر کنیم و خدا را شکر در ادامه ۲ گل زدیم و برنده شدیم.

وی با اشاره به گلی که به ثمر رساند، افزود: گلی که زدم روی پاس خوب امیرحسین فشنگچی بود که توانستم دروازه‌بان گسترش فولاد را دریبل بزنم و توپ را درون دروازه جای دهم. چند هفته‌ای مصدوم بودم و امیدوارم بعد از این هم بتوانم روند گلزنی‌ام را ادامه بدهم.

مهاجم تیم فوتبال ملوان درباره این که اسکوچیچ گفته «رافخایی مثل ماری است که آفتاب می‌گیرد و تکان نمی‌خورد اما به یک باره شما را نیش می‌زند» عنوان کرد: ایشان مربی من است و می‌تواند درباره‌ام نظر بدهد. او به نوعی بازی من را به این شکل تشبیه کرده و فکر می‌کنم بی دلیل هم نبوده است. من از این نوع تشبیه خوشم آمد و شاید همین‌طور بوده که آقای اسکوچیچ گفته است.

رافخایی درخصوص ضعف مهاجمان ملوان در گلزنی، گفت: به نظرم وضعیت آمادگی بازیکنان، فشردگی لیگ و چند مورد دیگر باعثمی‌شود که یک مهاجم کمتر گل بزند. من نمی‌توانم در خصوص دیگران صحبت کنم اما تا جایی که به خودم مربوط می‌شود مصدومیت و دوری‌ام از چند مسابقه باعثشد کمتر گل بزنم.

وی خاطرنشان کرد: به نظرم همه مهاجمان دوست دارند که بیشتر گل بزنند، تلاش‌شان را بیشتر کنند تا خود را به سرمربی تیم ملی نشان دهند. حضور در تیم ملی و بازی کردن در جام جهانی یک افتخار است و به نظرم این موضوع می‌تواند انگیزه مناسبی برای همه بازیکنان لیگ باشد. بازی در جام جهانی مسیری برای رسیدن به فوتبال اروپاست و به همین دلیل بازیکنان لیگ در همه پست‌ها تلاش مضاعفی می‌کنند. این که خروجی هر بازیکن چیست را می‌شود در جریان بازی‌های لیگ دید. در مورد مهاجمان هم فکر می‌کنم آقای عنایتی عملکرد خوبی داشته که ۶ گل زده و چند پاس گل داده، چند پنالتی هم از دست داده یا نزده که اگر آنها را تبدیل به گل می‌کرد اکنون آمار خوبی داشت.

رافخایی با بیان این که انگیزه زیادی برای حضور در جام جهانی دارد، افزود: از سال گذشته به نوعی شکل زندگی‌ام را تغییر دادم و خواستم خودم را به تیم ملی برسانم. باید طوری عمل کنم که به چشم کادر فنی تیم ملی بیایم و امیدوارم در جام جهانی باشم. به نظرم مهم این است که در لیگ خوب باشیم و مطمئنا اگر خوب باشم به تیم ملی دعوت خواهم شد. کی‌روش در این چند وقت ثابت کرده نگاه ویژه‌ای به لیگ دارد.

وی درباره مشکلات مالی این تیم تصریح کرد: از سال گذشته مشکلات مالی گریبان ما را گرفته است و هنوز این مشکلات برطرف نشده تا نفس راحتی بکشیم. آقای درودگر هم به تنهایی بار مشکلات را به دوش می‌کشد و با این که هنوز مبلغ زیادی از قراردادمان پرداخت نشده اما چشم به آینده داریم تا مشکلات مالی را پشت سر بگذاریم.

مهاجم ملوان در پاسخ به این سوال که با توجه به وضعیت ملوان در جدول این تیم چه شرایطی در پایان لیگ خواهد داشت، گفت: جایگاه فعلیمان در جدول خوب نیست و این موضوع را میدانیم. به دنبال کسب چند برد پیاپی هستیم تا خودمان را در جدول بالا بکشیم. امیدوارم در بازیهای باقیمانده بتوانیم امتیازات لازم را کسب کنیم تا در پایان فصل شرایط خوبی در جدول داشته باشیم.