استقلال تحت تأثیر قلعه نویی در مقابل انگیزه یحیی

به گزارش افکارنیوز، آبی پوشان در شرایطی امروز رو در روی نفت تهران قرار می‌گیرند که امیر قلعه نوعی را به دلیل محرومیت از سوی کمیته انضباطی روی نیمکتشان ندارند.

لازم به ذکر است، استقلالی‌ها در دو سال اخیر ۲ بار بدون امیر قلعه نوعی رو در رو حریفان قرار گرفتند که حاصل آن نتایج چندان درخشانی نبوده است.

شایان ذکر است، استقلال به دلیل حضور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا سه بازی اخیرش در لیگ برتر را از دست داد هم اکنون بعد از ۳۷ روز به مسابقات داخلی برگشته تا رو در روی نفت قرار بگیرد همچنین این تیم ۲۷۴ دقیقه است که گلی به ثمر نرسانده است در آن سوی میدان شاگردان یحیی گل محمدی در شرایطی امروز به مصاف تیم استقلال می روند که تا الان موفق به شکست آبی پوشان در لیگ برتر نشدند این دو تیم ۶ بار در تاریخ لیگ برتر با هم روبرو شدند حاصل آن چهار پیروزی برای آبی ها و دو تساوی بوده است، باید دید در چنین شرایطی تیم گل محمدی می تواند طلسم نبردن مقابل استقلال را در فصل جاری بشکند یا نه!

همچنین در ۶ بازی گذشته این دو تیم ۱۴ توپ از خط دروازه ها عبور کرده که سهم استقلال ۱۱ گل و سهم نفت تهران ۳ گل بوده است.

رضا نوروزی مهاجم تیم فوتبال نفت تهران چهره شاخص این بازی است چرا که تا الان با پیراهن تیم های فولاد، استیل آذین و نفت تهران توانسته ۷ گل به استقلال بزند مدافعان استقلال باید مراقب نوروزی در محوطه جریمه باشند.

احمد جمشیدیان، محمد قاضی، حنیف عمران زاده و خسرو حیدری به دلیل مصدومیت نمی توانند تیمشان را مقابل نفت تهران همراهی کنند.

در پایان خاطرنشان میشود: اگر استقلال بتواند مقابل نفت تهران برنده شود با ۱۸ امتیاز در رده ششم جدول قرار می گیرد در آن سوی میدان هم اگر نفتی ها بتوانند استقلال را ببرند یا ۲۴ امیتاز و به واسطه گل زده بیشتر به پرسپولیس به رده دوم جدول می رسند.