آمبولانس اورژانس واژگون شد

به گزارش افکارنیوز، حسن عباسی مدیر روابط عمومی اورژانس تهران گفت: صبح امروز در ساعت ۵:۳۱ دقیقه یک دستگاه آمبولانس در اتوبان آزادگان که از سنندج به تهران می‌آمد، دچار حادثه شد.

وی ادامه داد: این آمبولانس حامل بیمار ۱۸ ساله دچار سوختگی شدید بود. البته دو آمبولانس دیگر نیز به همراه این آمبولانس اعزام شده بودند.

عباسی گفت: یکی از این آمبولانس‌ها به بلوک‌های سیمانی اتوبان برخورد کرد و واژگون ‌شد.

مدیر روابط‌عمومی اورژانس تهران گفت: به محض مطلع شدن از حادثه ۳دستگاه آمبولانس به محل اعزام کردیم و بلافاصله مجروح را به بیمارستان سوانح سوختگی مطهری فرستادیم و دو تکنسین اورژانس که دچار مصدومیت شده بود را به بیمارستان‌های فیاض‌بخش و فیروز‌گر منتقل کردیم.

وی گفت: حال عمومی مجروح و همراهش مساعد است و آسیب جدی ندیده‌اند اما تکنسین‌ها نیز دچار دررفتگی لگن و شکستگی دست شده‌اند.

برخورد تاکسی و خودروی ون ۴ مصدوم برجا گذاشت

عباسی افزود: همچنین ساعت ۷:۵۷ امروز صبح برخوردی بین یک دستگاه خودروی ون با یک دستگاه خودروی تاکسی به مرکز اورژانس تهران مخابره شد.

وی ادامه داد: با دریافت خبر حادثه، ۳ دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند، تکنسینهای اورژانس تهران پس از رسیدن به صحنه تصادف چهار نفر از سرنشینان هر دو خودرو را که دچار صدمات و جراحات شده بودند را با انجام اقدامات درمانی لازم به بیمارستانهای شهید فیاض بخش و امام رضا(ع) اسلامشهر منتقل کردند.

۵ مصدوم دیگر در تصادف بامداد امروز

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران گفت: بامداد امروز همچنین در مسیر غرب به شرق اتوبان صدر ۱۰۰ متر بعد از خیابان نوبنیاد یک دستگاه خودروی پراید به شدت با یک دستگاه خودروی جرثقیل برخورد کرد.

وی گفت: با اعلام این حادثه در ساعت ۵:۵۱ به مرکز اورژانس تهران، ۳ دستگاه آمبولانس به محل تصادف اعزام شدند.

عباسی ادامه داد: تکنسینهای اورژانس تهران با حضور در محل حادثه هر ۵ نفر سرنشین خودروی پراید که ۳۹، ۴۲، ۳۵، ۳۰ و ۲۴ ساله) هستند و دچار صدمات و جراحات شده بودند را با انجام اقدامات لازم درمانی به بیمارستان امام حسین(ع) انتقال دادند.