به گزارش افکارنیوز، تیم‌های فوتبال نفت تهران و استقلال تهران از ساعت ۱۵:۴۵ در ورزشگاه تختی به مصاف هم رفتند و این دیدار در پایان با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

فرهاد مجیدی در دقیقه ۶۶ و وریا غفوری در درقیقه ۸۸ گلهای استقلال و نفت را به ثمر رساندند.

شرح نیمه اول بازی

شاگردان امیر قلعه‌نویی بازی را هجومی آغاز کردند و چند موقعیت برای گل داشتند. استقلالی‌ها در این بازی نیز علی‌رغم میهمان بودن حمایت هوادارانشان را هم حس می‌کردند و رفته رفته بر حملات خود افزودند. فرهاد مجیدی که امروز از ابتدا در ترکیب اصلی قرار گرفته بود، با اتکا به سرعتش چند بار مدافعان نفت را به زحمت انداخت.

با این وجود نمی‌توان به موقعیت صددرصد گل در این نیمه اشاره کرد. شاید وضعیت نامناسب چمن ورزشگاه تختی هم مزید برعلت شد تا تیم‌ها رو به بازی هوایی بیاورند و کیفیت بازی افت کند و جذابیتی هم برای تماشاگران نداشته باشد. البته جواد نکونام در دقایق پایانی این نیمه روی خلاقیت فردی‌اش از روی ضربه ایستگاهی توپ را به سمت دروازه حریف شلیک کرد اما گلر این تیم آن را از کنج دروازه بیرون کشید.

شرح نیمه دوم بازی

با آغاز نیمه دوم دو تیم برای رسیدن به گل برنامه‌های مختلف خود را امتحان کردند و در دقیقه ۵۱ سانتر پژمان منتظری موقعیت خوبی برای مهاجمان استقلال ایجاد کرده بود که دروازه‌بان نفت آن را دفع کرد.

در ادامه بازیکنان نفت حملات بیشتری را روی دروازه مهدی رحمتی ترتیب دادند که این حملات از سوی استقلالی‌ها هم بی‌پاسخ نماند و آنها هم برای هر حمله زردپوشان حمله‌ای تدارک دیدند. اما مهم‌ترین موقعیت شاگردان گل‌محمدی توسط نوروزی به هدر رفت. جایی که او در دقیقه ۶۵ بازی، با مهدی رحمتی تک به تک شد اما توپ را درست به جایی فرستاد که دروازه‌بان استقلال ایستاده بود.

اما در ادامه باز هم شاگردان قلعه‌نویی بر حملات خود افزودند تا اینکه فرهاد مجیدی در دقیقه ۶۶ روی سانتر آندرانیک تیموریان توپ را از روی نقطه کرنر توپ را با ضربه سر وارد دروازه نفت کرد. زردپوشان در ادامه برای جبران گل خورده دست به کار شدند و چند نفوذ داخل عمق دفاع استقلال و شوت از راه دور را امتحان کردند که بالاخره در دقیقه ۸۸ وریا غفوری توانست با یک شوت زیبای از راه دور دروازه رحمتی را فرو ریخته و بازی را به تساوی بکشاند.

تیم داوری: علیرضا فغانی، محمد ابوالفضلی، مصطفی فراهانی، موعود بنیادی‌فر

تعداد تماشاگران حاضر: ۱۰ هزار نفر

اخطاریهای بازی: بهمن کامل (۲۶)، وریا غفوری (۵۶)، حمدینژاد (۶۳) از نفت و جواد نکونام (۷۶) از استقلال کارت زرد از داور دریافت کردند.