به گزارش افکارنیوز، یحیی گل‌محمدی سرمربی نفت تهران پس از کسب تساوی تیمش برابر استقلال در نشست خبری این بازی گفت: نیمه اول برای هر دو تیم خیلی خوب نبود و هر دو محتاطانه بازی کردند. در این نیمه موقعیت زیادی شکل نگرفت و کلا بازی متعادل بود. اما در نیمه دوم اکثر دقایق توپ در اختیار ما بود و با موقعیت‌های خوبی که به دست آوردیم می‌توانستیم برنده بازی باشیم. نیمه دوم نیمه نفت بود.

سرمربی تیم فوتبال نفت در ادامه گفت: گرفتن یک امتیاز از استقلال خوب است اما من از این نتیجه راضی نیستم. استقلال شرایط خوبی نداشت و اگر باهوش‌تر و با تمرکز بیشتر کار می‌کردیم، می‌توانستیم هر سه امتیاز این بازی را کسب کنیم. هرچند این یک امتیاز هم ما را در بالای جدول نگه داشت، ما به آینده امیدواریم.

در ادامه خبرنگاری از گل‌محمدی پرسید، دلیل اینکه می‌گوید استقلال شرایط خوبی نداشت، چیست، وی پاسخ داد: به این دلیل گفتم که استقلال چندین ملی‌پوشش را در اختیار نداشته و چند مصدوم هم داشته است.

در پایان خبرنگاری از گلمحمدی پرسید که چرا تیمش کمتر از عمق دفاع استقلال حمله میکرد، گلمحمدی پاسخ داد: استقلالیها فضای لازم را به ما نمیدادند. دفاع آنها در ۱۸ قدم کار میکرد و ما مجبور میشدیم با تعویض بازی به کنارهها و ارسال روی دروازه به گل برسیم که البته در نهایت با پاسکاری و شوت از راه دور به گل رسیدیم.