به گزارش افکارنیوز، پیرو خبری با عنوان " مجید انصاری در گفت‌وگو با تسنیم: ۳ وزیر پیشنهادی فردا به مجلس معرفی می‌شوند " که دقایقی پیش بر روی خروجی خبرگزاری تسنیم منتشر شد، روابط عمومی معاونت پارلمانی رئیس‌جمهور در اقدامی شتاب‌زده و غیرحرفه‌ای اقدام به ارسال تکذیبیه این خبر به رسانه‌های مختلف کرده است، حال آنکه صوت اظهارات مجید انصاری به طور کامل نزد خبرگزاری تسنیم موجود است و جالب آنکه آقای انصاری مشابه همین اظهارات را در گفتگو با خبرگزاری‌ مهر و همچنین واحد مرکزی خبر نیز بر زبان آورده و بر روی خروجی این رسانه‌ها منتشر شده است.

و جالب آنجاست که بلافاصله بعد از این تکذیبیه روابط عمومی معاونت پارلمانی رئیس‌جمهور، سایت رسمی ریاست‌جمهوری در خبری با بیان اینکه " سه وزیر پیشنهادی دولت تدبیر و امید به مجلس معرفی شدند " عملاً بخش اول تکذیبیه معاونت پارلمانی رئیس جمهور را تکذیب و خبر خبرگزاری تسنیم را تایید کرد.

بر همین اساس خبرگزاری تسنیم ضمن اظهار تأسف بابت چنین اقدام غیرحرفه‌ای از سوی روابط عمومی معاونت پارلمانی رئیس جمهور، در ادامه متن کامل اظهارات آقای مجید انصاری(پیاده شده از روی صوت) را به همراه صوت اظهارات ایشان منتشر می‌کند:

حاج آقا فقط همین یک کلمه. می‌خواهم ببینم فردا وزرا معرفی می‌شوند و یا خیر؟ چون الان واحد مرکزی خبر مصاحبه‌ای از جنابعالی زده‌اند که وزرای باقیمانده فردا به مجلس معرفی خواهند شد.

مورد خاصی ندارد و فردا انشاءلله به مجلس معرفی می‌شوند.

پس، فردا نامه معرفی وزرا به مجلس تحویل داده می‌شود؟

انشاءالله، بله، بله

همین سرپرستان هم معرفی می‌شوند؟

بله، بله

سلامت باشید حاج آقا. ممنون