واکنش دایی به پیشنهاد سپاهان؛ سید را بدهید، افشین را بگیرید!
گروه ورزشی-

سپاهان در نیم فصل اول لیگ نتایج چندان جالبی نگرفت تا آن‌ها به صرافت تغییرات جدی در نیم فصل باشند. یکی از پست‌هایی که زرد‌ها برای ترمیم آن برنامه ریزی کرده‌اند، خط حمله است. جایی که پس از مصدومیت ناگهانی جواهیر سوکای در تمرینات پیش فصل با خلایی جدی روبرو شده و نتوانستند جانشین مناسبی برای آن بیابند. به ویژه اینکه آرش افشین مهاجم تازه وارد اصفهانی‌ها نیز با یک نزول غیرمنتظره نتوانست این حفره را پر کند تا اولویت اول زرد‌ها در نیم فصل به خدمت گیری یک مهاجم ششدانگ باشد.

به گزارشافکارنیوز؛آرش برهانی مهاجم ناراضی و نیمکت نشین استقلال یکی از گزینه‌های جدی سپاهان است اما در کنار برهانی زرد‌ها، گزینه‌های دیگری هم مدنظر قرار دارند که یکی از جدی‌ترین آن‌ها سیدمهدی سیدصالحی مهاجم پرسپولیس است! در همین رابطه یکی از مسئولان این باشگاه حتی با سیدصالحی تماس گرفته و نظر او را برای بازگشت به سپاهان جویا شد. جالب اینکه مسئول مربوطه از طرف ترابیان مدیرعامل باشگاه اعلام کرده قصد بستن قرارداد سه ساله با وی را دارند و مشتاق بازگشت وی به اصفهان هستند! سیدصالحی که چند سال پیش پیراهن سپاهان را بر تن داشت، در واکنش به این پیشنهاد همه چیز را منوط به تصمیم باشگاه پرسپولیس کرده است.

تصمیمی که ظاهرا مسئولان باشگاه پرسپولیس از آن استقبال کرده‌اند! خبر اظهار علاقه سپاهان به سیدصالحی به دایی رسیده و او ظاهرا او با جدایی مهاجم بلندبالای تیمش مخالفت چندانی ندارد به ویژه اینکه سیدصالحی در خط حمله سرخ‌ها در نیم فصل نخست کمتر از حد انتظار ظاهر شده اما دایی برای موافقت با این جدایی شرط جالبی را مطرح کرده است. ظاهرا دایی در قبال پیوستن سیدصالحی به سپاهان خواستار به خدمت گیری آرش افشین مهاجم کم فروغ و ناراضی زرد‌ها شده است.

مهاجمی که البته به شدت در تیررس استقلالیها قرار دارد! ظاهرا دایی بواسطه نمایش نه چندان موثر سیدصالحی در نیم فصل نخست، بدش نمیآید به جای یک بلندزن مثل سیدصالحی، بازیکنی مثل افشین را بگیرند که نوع بازیاش با بقیه ستارههای زمینیباز این تیم همخوانی بیشتری دارد. بنابراین به مسئولان باشگاه پیشنهاد معاوضه این دو بازیکن را مطرح کرده و تاکید نموده تنها در صورتی به جدایی سیدصالحی رضایت خواهد داد که افشین به پرسپولیس بیاید!