احساس کردم خودم خداحافظی کردم

واکنش دینمحمدی به خداحافظی مجیدی:
انگار که خودم خداحافظی کردم / فرهاد می‌توانست ۲ سال دیگر بازی کند
خبرگزاری تسنیم: بازیکن پیشین استقلال گفت: خیلی از خداحافظی فرهاد مجیدی ناراحت شدم چرا که اعتقاد دارم او می‌توانست حداقل ۲ سال دیگر به فوتبال ادامه داد.
printنسخه قابل چاپ

سیروس دین‌محمدی در خصوص خداحافظی فرهاد مجیدی از فوتبال گفت: با فرزاد مجیدی صحبت کرده بودم و پیش از بازی می‌دانستم قرار است چنین اتفاقی رخ دهد. واقعا از اینکه مجیدی از فوتبال خداحافظی کرد بسیار ناراحت شدم.

وی خاطرنشان کرد: مجیدی می‌توانست به سادگی ۲ سال دیگر به فوتبال ادامه بدهد. با این فیزیک و توانایی‌هایی که فرهاد در استارت زدن داشت می‌توانست فوتبالش را بیش از این دنبال کند.

بازیکن پیشین استقلال با بیان اینکه مجیدی در اوج خداحافظی کرد، گفت: با او زندگی کرده‌ام و انگار که خودم از فوتبال خداحافظی کردم. فرهاد یکی از بازیکنانی بود که واقعا دوران خوبی با او داشتم.

دین‌محمدی تاکید کرد: هر کسی بهترین تصمیم را برای خود می‌گیرد. باید به این تصمیم احترام گذاشت چرا که یک موضوع شخصی است اما شنیده‌ام او قصد دارد به کلاس مربیگری برود و با خیال راحت در این دوره‌ها نیز شرکت کند.

وی عنوان کرد: بازیکنان استقلال باید عزم خود را جزم کنند تا این تیم در بازی‌های آینده برنده از میدان خارج شود. استقلال تیم بزرگی است و امیدوارم که فورواردهای استقلال بتوانند جایگزین مناسبی برای فرهاد باشند اما اگر مجیدی می‌ماند خیلی بهتر بود. همه از این خداحافظی او ناراحت شده‌اند چرا که یکی از بازیکنان خوب ایران فوتبال را کنار گذاشت.

دینمحمدی در پایان گفت: امیدوارم جوانان فوتبال ایران با دیدن این بازیکنان درسهای خوبی بگیرند.