تکنوازی ترومپت امید حاجیلی

به گزارش افکارنیوز، مانی رهنما درباره تازه‌ترین فعالیت‌هایش در حوزه تهیه و تولید آلبوم موسیقی گفت: آلبوم جدیدم که با نام‌های موقت " با خودم می‌رقصم " و " آرتیست " در مرحله پایانی تولید قرار دارد شامل ۱۴ قطعه با ترانه‌هایی از بابک صحرایی، یغما گلرویی، سجاد ایران‌نژاد و افشین مقدم است که به تهیه‌کنندگی اشکان یوسف‌پور و علی اوجی تا پایان سال جاری منتشر می شود.

به گفته وی، علیرضا افکاری و بهنام رهنما نیز در تنظیم آهنگ‌ها به او کمک کرده‌اند.

این خواننده موسیقی پاپ ادامه داد: نوع موسیقی‌ای که برای این آلبوم انتخاب کردم دارای قالب‌های متفاوتی است و این آلبوم به نظر خودم می‌تواند به عنوان یکی از متفاوت‌ترین کارهایم شناخته شود. البته اگر بخواهم گونه‌ای را برای این آلبوم انتخاب کنم می توان از گونه پاپ - راک یاد کرد که این گونه در کارهای قبلی من کمتر دیده می‌شد.

رهنما درباره آخرین وضعیت تولید آلبوم توضیح داد: ضبط کامل آلبوم به اتمام رسیده و هم‌اکنون در مرحله صدور مجوز قرار دارد.

وی درباره همکاری با امید حاجیلی در تولید این آلبوم موسیقی خاطرنشان کرد: یکی از قطعه‌های این آلبوم " با خودم می‌رقصم " نام دارد که احتیاج به تکنوازی ترومپت دارد. به همین جهت از امید حاجیلی خواستم که در این قطعه با من همکاری کند که خوشبختانه به دلیل توانایی های وی در عرصه نوازندگی قطعه خوبی تولید شد.

رهنما در پایان عنوان کرد: البته صحبت‌هایی هم برای برگزاری کنسرت مشترکی انجام گرفته که به دلیل اینکه جزییات آن قطعی نشده ترجیح می‌دهم در وقت دیگری خبرهای آن را اعلام کنم.

مانی رهنما از سال ۱۳۸۲ تا کنون به تدریس و پرورش هنرجویان مستعد و معرفی آنها در قالب آلبوم هایی مانند " دهکده " با صدای کسری و " تعطیل عمومی " با صدای محسن وحیدی و شهای مظفری و مهدی فرجام و غیره پرداخته است. او در سال ۱۳۹۲ ترانه " طلای رو سیاه " را برای حمایت از حسن روحانی بازخوانی کرد.

"مرسدس"، "فصل پرواز"، "امیر"، "اعتراض"، "آخرین غزل"، "تموم شد ترانه"، "بغض" و "کجا به خنده می رسیم" آلبومهایی هستند که تاکنون از این خواننده موسیقی پاپ منتشر شده است.