بیک‌زاده: کار مجیدی را هیچ‌وقت فراموش نمی‌کنم

به گزارش افکارنیوز، هاشم بیک‌زاده درباره خداحافظی فرهاد مجیدی از دنیای فوتبال اظهار داشت: واقعا متاسف شدم مجیدی از فوتبال خداحافظی کرد. خداحافظی او غیرمنتظره بود و کسی انتظار نداشت در این شرایط خداحافظی کند. از خداحافظی مجیدی خیلی ناراحتم اما باید به تصمیم او احترام گذاشت.

وی افزود: مطمئن باشید مجیدی برای خداحافظی خود دلایلی داشته است. بهتر است به تصمیم او احترام بگذاریم چون هر کسی صلاح خودش را بهتر از دیگران می‌داند. امیدوارم مجیدی همانند همیشه بین هواداران محبوب بماند.

هافبک استقلال در مورد ناراحتی هواداران از خداحافظی مجیدی عنوان کرد: باز هم تاکید می‌کنم مجیدی برای خودش فکرهایی داشته که این تصمیم را گرفت. همه ما از خداحافظی مجیدی ناراحت شدیم ولی امیدوارم روزی به عنوان مربی کنار هواداران حضور داشته باشد.

بیک‌زاده گفت: با فرهاد خاطرات زیادی دارم. او فرد باشخصیت و با اخلاقی بود و خیلی با همدیگر شوخی و بگو بخند داشتیم. خاطرم هست فصل قبل که از طرف برخی از هواداران مورد بی‌مهری قرار می‌گرفتم و اذیت می‌شدم مجیدی از من حمایت کرد و از هواداران خواست دیگر اعتراضی نداشته باشند. این کار مجیدی همیشه در ذهنم باقی می‌ماند.

وی درباره دیدار روز گذشته استقلال مقابل مس کرمان تصریح کرد: می‌توانستیم برنده این دیدار باشیم. استقلال چند بازیکن مصدوم دارد که کار امیر قلعه‌نویی را سخت کرده است. با این شرایط و با محرومان و مصدومانی که مقابل سایپا خواهیم داشت کاری از دست قلعه‌نویی برنمی‌آید ولی امیدوارم برنده از زمین خارج شویم.

این بازیکن درباره شرایط خودش گفت: به دلیل آسیب دیدگی نمیتوانم برابر سایپا به میدان بروم.