به گزارش افکارنیوز، غلامرضا بهروان گفت: برنامه اجازه می‌دهد که بازی پرسپولیس و الوند روز جمعه برگزار شود. اگر پرسپولیس تا یک ساعت دیگر با برگزاری مسابقه موافقت کند بازی همین جمعه ۱۰ آبان برگزار خواهد شد. تیم الوند اگر هم میزبان می‌شد برای میزبانی مشکلی نداشت. زیرا زمین مناسب برای میزبانی داشت.

وی ادامه داد: ۱۹ آذر استقلال با کاسپین قزوین در جام حذفی بازی خواهد کرد.

موافقت شفاهی پرسپولیس با بازی در روز جمعه

به گزارش مشرق، محمودی پس از پایان قرعه‌کشی مراسم جام حذفی در جمع خبرنگاران گفت: ابتدا قرار بود که ما روز شنبه در لیگ دسته اول با نفت در آبادان بازی کنیم اما سازمان لیگ به ما اعلام کرد در صورتی که موافق باشید و کتبی به ما اعلام کنید می‌توانیم این بازی را روز جمعه برگزار کنیم. ما هم این کار را انجام دادیم و بلیت پرواز و هتل خود را در آبادان لغو کردیم زیرا به ما گفته شد پرسپولیس و سعید شیرینی سرپرست این تیم با برگزاری بازی در روز جمعه موافق هستند.

وی ادامه داد: اما اکنون بهروان می‌گوید یک ساعت دیگر باید منتظر بمانیم تا ببینیم پرسپولیس با برگزاری بازی موافقت می‌کند یا نه. این مسئله باعثبلاتکلیفی ما شده است و ما نمی‌دانیم اگر بازی انجام نشود چه باید بکنیم.

به گزارش فارس، در این لحظه سعید شیرینی به سازمان لیگ آمد و موافقت باشگاه پرسپولیس را به صورت شفاهی با انجام بازی در روز جمعه اعلام کرد، این در حالی است که سازمان لیگ گفته بود باشگاه پرسپولیس باید به صورت کتبی با برگزاری بازی در روز جمعه موافقت کند.