«کلاه پهلوی» پایانش را با مخاطبان به بحثگذاشت

به گزارش افکارنیوز، در این قسمت رویدادهای سریال در تهران و سامان دنبال خواهد شد و شخصیت‌های سریال به فرجام کارهای خود خواهند رسید.

کارگردان و جمعی از بازیگران سریال نیز قرار است پس از پایان پخش قسمت آخر، به صورت زنده و همزمان با مخاطبان این سریال از طریق سایت رسمی گفت‌وگو کرده و به سوال‌های آنها پاسخ دهند.

سازندگان سریال به جای اعلام جزئیات اتفاق‌ها و رویدادهای قسمت پایانی ترجیح دادند تا در این خصوص نظر مخاطبان را جویا شوند. به همین دلیل «نحوه پایان‌بندی سریال» طی هفته گذشته در سایت رسمی این سریال به بحثو بررسی گذاشته شد.

مرگ صمصام و مه‌لقا، مهاجرت فرخ و شادی به فرانسه، سفر کریم و بلانش به فرانسه و کشته شدن کریم در راه، انتشار کتاب خاطرات بلانش و … برخی از پیش‌بینی‌های مخاطبان درباره پایان کلاه پهلوی است.

همچنین جمعه شب پس از پایان پخش سریال، کارگردان کلاه پهلوی و جمعی از بازیگران آن از طریق سایت رسمی سریال به صورت زنده و آن‌لاین با مخاطبان این سریال گفت و گو کرده و به سوال‌های آنها پاسخ خواهند داد.

علاقمندان می‌توانند به بخش «نظرهای مخاطبان» در سایت رسمی سریال به نشانی: www. kolahpahlavi. tv مراجعه کنند و با طرح سوال خود، دقایقی بعد پاسخ آن را دریافت نمایند. سایت رسمی سریال پس از پایان پخش کلاه پهلوی همچنان فعال خواهد بود.

همچنین در قسمت ۵۴ نیکی نصیریان در نقش دختر ویدا و کریم در یک سکانس ایفای نقش خواهد کرد.