به گزارش افکارنیوز، محمد رویانیان در مورد خداحافظی فرهاد مجیدی حرف های جالبی زده است. او در مصاحبه با یک خبرگزاری گفته: «فرهاد مجیدی بازیکن بزرگی است که وقتی خواست از فوتبال خداحافظی کند بدون جار و جنجال از این تیم رفت. او بازیکنی نبود که مصاحبه هایی علیه تیمش انجام دهد و جو تیم را خراب کند. واقعا به این اسطوره باشگاه استقلال تبریک می گویم و برایش آرزوی موفقیت می کنم.»

این جملات سردار به خصوص آنجایی که از مصاحبه نکردن مجیدی پتک ساخته و بر سر قرمزها می کوبد مشخصا به علی کریمی و مصاحبه های جنجالی او برمی گردد.

در حالی که پرسپولیسی ها کریمی را تافته جدا بافته این فوتبال می دانند و حاضر نیستند او را با هیچ بازیکن دیگری مقایسه کنند، سردار قرمزها این کار را به راحتی انجام داده و اسطوره باشگاه خود را پایین تر از اسطوره تیم رقیب قرار می دهد. همین مصاحبه های رویانیان است که خشم هواداران پرسپولیس را برانگیخته و او را یک استقلالی به تمام معنا می دانند.

علی کریمی هم برای خداحافظی مجیدی چند خطی نوشته بود و حالا باید دید برای حرف های رویانیان جوابی دارد یا ترجیح می دهد در این برهه زمانی سکوت کند و به باشگاه فعلی اش فکر کند.