هافبک پرسپولیس ساکش را برداشت و رفت!

به گزارش افکارنیوز، بعد از آخرین تمرین پرسپولیس قبل از بازی با راه‌آهن علی دایی بر روی نام ده بازیکن تیم خط تیره کشید و با ۱۸ بازیکن راهی اردو شد. محمدرضا خانزاده یکی از خط خورده‌های این لیست بود که به محض اطلاع از این اتفاق خیلی زود ساکش را برداشت و مجموعه را ترک کرد.

او حتی منتظر صحبت‌های کادرفنی نشد و به قدری ناراحت بود که بعضی از دوستانش به سمتش رفتند و به او دلداری دادند. جالب اینکه بازیکن پرسپولیس اصلا به صحبت‌های دوستانش گوش نکرد و دوان دوان به سمت اتومبیلش رفت تا درفشی‌فر را ترک کند.

یکی از بازیکنان که ارتباط خوبی با خانزاده دارد می‌گفت محمدرضا به قدری ناراحت بود که حتی نمی‌توانست به درستی حرف بزند. او فقط در یک جمله به من گفت یکی از بدترین لحظات زندگیم را سپری می‌کنم و اصلا باور نمی‌کنم دایی مرا از لیست خط زده است! او بعد از این جمله با عصبانیت ساکش را برداشت و درفشی‌فر را ترک کرد.

هر چند خانزاده از ماندنش در پرسپوليس صحبت کرده و ميگويد به هيچ عنوان قصد ترک اين تيم را ندارد اما حضور متزلزل در اين تيم باعث شده تا او به اين نتيجه برسد که بايد در خصوص پيشنهاداتش خيلي جدي فکر کند. در هر صورت اکثر بازيکنان فکر نميکردند خانزاده بابت خط خوردنش اينقدر ناراحت و شاکي شود. هر چند بايد به اين بازيکن حق داد چرا که خانزاده يکي از مليپوشان پرسپوليس به شمار ميرود.