اعتراض نویسنده رمان «هات» به نحوه برگزاری جلسه نقد رمانش

به گزارش افکارنیوز، نشست نقد و بررسی رمان هات نوشته محمدعلی قاسمی که به تازگی از سوی انتشارات سوره مهر منتشر شده و قرار بود عصر روز گذشته در تالار اوستای حوزه هنری برگزار شود با انتقاد نویسنده از نحوه برگزاری این نشست و نوع میزبانی آن لغو شد.

بنا بر این گزارش محمدعلی قاسمی که روز گذشته از ایلام برای حضور در این نشست حاضر شده با وجود حضور دو منتقد این نشست؛ جواد افهمی و محمدکاظم مزینانی به دلیل آنچه که بی برنامگی در برگزاری این نشست عنوان کرد و آن را مسبب استقبال نشدن از این نشست دانست به همراه دو منتقد این نشست از حضور در آن و اجرای آن سر باز زد.

قاسمی در همین زمینه به خبرنگار مهر گفت: از قول من بگویید این برنامه‌ها تنها برای ارائه بیلان کاری مدیران کارگاه قصه و رمان است و بس. بی‌برنامگی در این برنامه‌ها مشهود است و من و آقایان افهمی و مزینانی به دلیل اعتراض به این روند از حضور در این نشست امتناع می‌کنیم.

این اظهارت در حالی عنوان شد که ۴۰ دقیقه پس از زمان اعلام شده برای برگزاری این برنامه با وجود اطلاع رسانی صورت گرفته، جز خبرنگار مهر و دو خبرنگار از پایگاه خبری حوزه هنری تنها دو نفر در سالن حضور داشتند که این مسئله مورد اعتراض قاسمی و منتقدان قرار گرفت.

این اظهارات مورد تایید افهمی و مزینانی نیز قرار گرفت و این سه نویسنده در ادامه اعلام کردند که در نشستی دوستانه و شخصی در محل دفتر کارگاه قصه و رمان حوزه هنری با یکدیگر در مورد این رمان بحث خواهند کرد.