خوش شانسی عجیب عابدزاده از زبان خودش

به گزارش افکارنیوز، احمدرضا عابدزاده در خصوص اتفاقی که شب گذشته برای وی در خیابان پاسدارن رخ داد اظهار داشت: حوالی شب گذشته در خیابان پاسداران تهران بودم که متوجه شدم سارقان ساکی که داخل خودرویم بود را به سرقت بردند. بلافاصله با پلیس تماس گرفتم و آنها اعلام کردند یکی از سارقان را در حال فرار دستگیر و حتی مجبور به تیراندازی شده اند.

وی افزود: البته سارقین اصلی با یک خودرو فرار کردند که ساک من هم دست همان ها است اما یکی از آنها که موتور سوار بود دستگیر شد.



عابدزاده در خصوص اینکه داخل ساکش چه چیزی بود گفت: از شانس خوب من داخل ساک تنها وسایل ورزشی بود و دزدان به بن بست خوردند! جالب است بدانید یکی از سارقین تنها ۵ روز از زندان مرخصی گرفته بود و برای ملاقات با خانواده اش بیرون آمده بود اما ظاهرا قصد داشت در همین ۵ روز هم کاسبی کند. وی این اعترافات را در کلانتری هروی مطرح کرده است.



وی در خصوص بازگشت خود پس از مدتی طولانی گفت: دو ماه است که به ایران برگشتم اما فقط عذاب کشیدم و با دردسر مواجه شدم. بزرگترین خوش شانسی من هم همین دزدی ساکم بوده است!در این ۲ ماه آنقدر گرفتار بودم که نتوانستم صحبت کنم ولی جالب است بدانید قبل از رفتن از ایران سه فقره چک به صورت امانت به یکی از چهره های سرشناس این فوتبال دادم. این دوست ما هم چک ها را خرج کرده و کسی که چک های من را در دست دارد روی آنها اقدام کرد.



عابدزاده در ادامه گفت و گو با فارس تاکید کرد: از لحظه ای که به ایران برگشتم دردسر و گرفتاری داشتم و هنوز هم مشکلم حل نشده است.منتظر هستم تا دوست عزیزی که قرار بود مطالباتم از پرسپولیس را پرداخت کند که اتفاقا در کار خیر هم همیشه دست دارد این کار را انجام دهد تا مشکلاتم رفع و رجوع شود. باور کنید از این همه گرفتاری خسته شدم و اصلا پشیمان شدم که به ایران برگشتم. در این مدت اصلا آرامش نداشتم و امیدوارم مشکلاتم حل شود.