نام‌گذاری فردا به نام «جمعه تسخیر لانه‌های جاسوسی آمریکا»

به گزارش افکارنیوز، در آستانه سالگرد تاریخی تسخیر لانه جاسوسی و انتشار اخبار شنودهای گسترده سازمان‌های جاسوسی آمریکا از مقامات دنیا و مردم برخی کشورها، کمیته صیانت از منافع ایران با انتشار اطلاعیه‌ای ضمن فراخوان مردمی جهت راهپیمایی بعد از نماز جمعه در سلسله راهپیمایی‌های مرگ بر آمریکا، جمعه پیش رو را «جمعه تسخیر لانه‌های جاسوسی آمریکا» نا‌م‌گذاری کرد.

متن این اطلاعیه بدین شرح است:

در شرایطی ملت ایران در آستانه سی و چهارمین سالگرد تسخیر لانه جاسوسی آمریکا قرار گرفته است که تمامی دنیا شاهد اعتراضات مردمی به اخبار شنودهای لو رفته دستگاه‌های جاسوسی آمریکا از مقامات کشورها و برخی مردم‌شان است.

اقدام دانشجویان در تسخیر سفارت آمریکا، اقدامی غیورانه و غرورآفرین بود که با هوشمندی و راهنمایی آن پیر فرزانه صورت گرفت و با درایت و همراهی مردم و دانشجویان به یک حرکت بزرگ و تاریخ‌ساز تبدیل شد. اگرچه روزی فهم این اقدام حتی برای برخی سست عنصران و تجدید‌نظرطلبان داخلی که بر صندلی مسئولیت نیز تکیه زده بودند، میسر نبود، ولی امروز ملت‌های دنیا با گسترش اعتراضات به سیاست‌های کدخدا مآبانه آمریکا پس از افشای جاسوسی‌های صورت گرفته، بیش از پیش هوشمندی و پیشگامی ملت ایران در مسیر رسیدن به استقلال و قطع ید دست بیگانگان از دخالت در امور داخلی کشور را درک می‌کنند.

اتفاقات اخیر، برگ دیگری از کارنامه سیاه دولت غارتگر آمریکا را در برابر دیدگان محرومین و مستضعفین دنیا قرار داده است تا بی‌توجه به عمق ماهیت استکباری این کشور، دلخوش به تعویض رؤسای جمهور و رفت و آمد دولت‌های داخلی آن نشوند و با یک لبخند، خام دست‌های چدنی دراز شده به سوی ملت‌های مقاوم نگردند.

از این رو کمیته صیانت از منافع ایران در سلسله راهپیماییهای مرگ بر آمریکا، ضمن نامگذاری این جمعه (۱۰ آبان ماه ۱۳۹۲) به نام جمعه تسخیر لانه های جاسوسی آمریکا از ملت غیور ایران میخواهد راهپیمایی بعد از نماز جمعه این هفته را با گرامیداشت پیشگامان این رویداد بزرگ و در همصدایی با ملتهای مقاومی که امروز با آگاهی از جاسوسیهای آمریکا در سرتاسر جهان فریاد اعتراض سر دادهاند، برگزار نمایند.