طالع شما در روز جمعه ۱۰ آبان ۱۳۹۲

به گزارش افکارنیوز، با وجود اینکه خودتان می‌دانید چیزی برایتان بهتر است، ولی باز بهتان توصیه می‌کنیم زمانی را برای شناختن نیازهای افراد دیگر در نظر بگیرید. اگرچه شما همیشه تابع اصول و مقررات نیستید، ولی امروز نمی‌توانید بدون صحبت کردن با کسانی که از نزدیک با شما کار می‌کنند برای خود برنامه ریزی کنید.

فروردین: شما امروز به طور کامل توانایی دفاع کردن از خودتان را دارید، برای اینکه کاملاً آماده کار کردن هستید و فقط باید بلند شده و دست به کار شوید. خوشبختانه شما با دنیای معنوی درونتان ارتباط برقرار کرده اید، بنابراین طبیعت پرشور و حرارت شما می‌تواند منبع الهامی‌برای افراد دیگر نیز باشد.

اردیبهشت: متاسفانه امروز یکی از دوستان و یا همکارانتان تشویقتان می‌کند برای رسیدن به منافع شخصی قوانین را زیر پا بگذارید. اگر شما عضو یک گروه باشید، افراد گروه شما را برای ریسکهای بزرگتری تحت فشار قرار می‌دهند. باوجود اینکه شما می‌خواهید به قوانین اجتماعی هم احترام بگذارید، ولی الان بهتر است قبول کنید که در کارها و افکارتان فردی غیر عادی باشید.

خرداد: امروز میزان عصبانیت شما بیشتر می‌شود، چراکه در فکر انجام دادن کار غیر معمول و عجیب غریبی هستید و این موضوع شما را می‌ترساند. باتوجه به همکاری اورانوس و عطارد شما از یکنواختی‌های روزمره نیز فرار می‌کنید. فراموش نکنید که باید به افراد دیگر هم بگویید که چه کاری می‌خواهید انجام دهید. اگر این کار را نکنید شانس موفقیتتان کمتر خواهد شد.

تیر: شما در حالیکه می‌دانید چگونه به جایی برسید که متفاوت باشید، ممکن است طرز فکری ثابت در مورد ایده آل‌های آینده داشته باشید. اگر به چیزهایی که می‌خواهید اطمینان کامل دارید بدین معنی نیست که آنها با داشتن برنامه عملی و کاربردی تضاد ندارند. اما امروز نباید زیاد وارد جزئیات بشوید. منتظر روزهای بعدی باشید. برای اینکه باید چند روز صبر کنید تا استراتژی‌های منطقی تان به ثمر بنشیند.

مرداد: اگرچه جمعه روز تعطیلی همه مردم است، اما امروز هم شما مثل همیشه سرتان شلوغ است. شاید شما از برنامه‌هایتان عقب افتاده باشید و هیچ وقت هم نتوانید طبق برنامه ای که ریخته اید عمل کنید. با همه این احوال وقتی کاری را تمام می‌کنید حس خوبی خواهید داشت، برای اینکه معمولاً کارتان را به درستی انجام می‌دهید. بنابراین اگر کارهای کوچکی را به طور کامل انجام دهید، خیلی بهتر از این است که کارهای بزرگی را تقبل کرده و آنها را نیمه تمام رها کنید.

شهریور: اگرچه شما در رویاهای خود به دوردستها سفر می‌کنید، ولی اکنون باید به چیزهایی که در حال حاضر در مقابل شما وجود دارند توجه کنید. بیشتر ماندن در خانه بیشتر از آن چیزی که تصور می‌کنید بهتان آرامش می‌دهد. گپ و کفتگوی دوستانه با یکی از دوستان قدیمی‌تان می‌تواند بهتان یادآوری کند که چیزهای که شما در جستجویش هستید در خانه خودتان است!!

مهر: شما امروز ترجیح می‌دهید که سرتان شلوغ باشد، اما از این شاخه به آن شاخه پریدن هم خسته شده اید. سعی کنید تمام توان و انرژی تان را اول صبح هدر ندهید، بخشی از آن را برای بعدازظهر و عصر ذخیره کنید. به جای اینکه فکر کنید وقتتان در حال تمام شدن است، اگر با واقعیت درگیر شده و روزتان را کنترل کنید احساس بهتری خواهید داشت.

آبان: با وجود اینکه خودتان می‌دانید چیزی برایتان بهتر است، ولی باز بهتان توصیه می‌کنیم زمانی را برای شناختن نیازهای افراد دیگر در نظر بگیرید. اگرچه شما همیشه تابع اصول و مقررات نیستید، ولی امروز نمی‌توانید بدون صحبت کردن با کسانی که از نزدیک با شما کار می‌کنند برای خود برنامه ریزی کنید. در نظر گرفتن نیازهای دیگران بهتان کمک می‌کند که به آسانی و بدون دردسر در کارتان موفق شوید.

آذر: شما باید از خواب و خیالات واهی تان بیدار شوید، به خصوص اگر در ماجراهای خیالی و رویایی و در سرزمین‌های دور و واهی گم شده باشید! شاید خود عمل رویاپردازی و خیال پردازی کار بدی نباشد، اما شما اکنون کارهای مهتر و جدی تری برای انجام دادن دارید و نباید به سمت این خیالات پر زرق و برق بروید. اما نباید امید خود را نیز از دست بدهید، فقط هر کاری از دستتان بر می‌آید انجام دهید، برای اینکه اعمال شماست که دیدگاه‌ها و افکارتان را آشکار می‌کند.

دی: شما اواخر روز سرحال تر می‌شوید و ترغیب می‌شوید در نگرش‌های جدی خود تغییراتی داده و کاری لذت بخش تر و جالب تر انجام دهید. اما کنار نهادن مسئولیتهایتان کار راحتی نیست، چرا که این روزها شما بیش از حد فکور و اندیشمند شده اید و مسئولیتهای اصلی خود را با میزان اهدافتان می‌سنجید. زیاد به خودتان سخت نگیرید، مثل تمام انسانهای دیگر تفریح و بازی می‌تواند جزئی از برنامه‌تان باشد و این تفریحات در طول کار بهتان انرژی می‌دهد.

بهمن: اگرچه شما فرد آینده نگری هستید، اما ظاهراً نمی‌توانید از وقتهای آزاد خود استفاده کرده و به مسافرت یا پیک نیک بروید. شاید الان وقت این فرا رسیده که بفهمید دیگران می‌توانند برای مدتی بدون شما و به تنهایی خودشان از پس کارها بربیایند. حتی اگر برای این کار مجبور شوید با یکی از همکارانتان بحثی جدی داشته باشید، بدانید که اگر فقط یک بار بهشان بگویید که نیاز به استراحت دارید می‌توانید نظر موافق آنها را جلب کنید.

اسفند: امروز توجه كردن به جزئیات زندگی روزانه برایتان در اولویت قرار دارد، كه البته كاری غیر معمول و خارج از كارهای روزانهتان نیست. البته فعالیتهای روزانه شما این روزها شبیه به هم و شبیه روزهای قبلی نیست، چراكه شما دنبال راههای جدیدی هستید كه خستگی ناشی از یكنواختی را از تنتان بیرون كنید. از تغییر دادن زندگی خود نترسید، چراكه احساس شادابی كه بعد از آن حاصل میكنید، مهم تر از هر ترس و تغییری است.