شماره ۱۰ پرسپولیس به چه بازیکنی می رسد

به گزارش افکارنیوز، غلامرضا رضایی که از چندی پیش درخواست خود برای جدایی از پرسپولیس و ادامه فوتبال در دیگر تیم‌های لیگ برتر را مطرح کرده بود، امروز پس از توافق نهایی با مسوولان باشگاه پرسپولیس فسخ قرارداد خود را دریافت کرد. رضایی با حضور در باشگاه پرسپولیس، نامه فسخ قرارداد خود را دریافت کرد و برای ثبت آن راهی سازمان لیگ شد.

رضایی که در تاریخ ۱۵ خرداد سال ۱۳۸۹ از تیم فولاد خوزستان به پرسپولیس ملحق شده بود و سال گذشته قرارداد خود را تمدید کرد، چند تیم را خواهان خود می‌بیند که احتمالا به تیم فولاد خواهد پیوست. با جدایی رضایی، علی دایی درباره پیراهن شماره ۱۰ پرسپولیس که بر تن بزرگانی چون خود او بوده است، تصمیم‌گیری می‌کند.

همایون بهزادی معروف به سرطلایی که در بازی شش تایی‌ها ۳ گل زد و از سرشناس‌ترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران و پرسپولیس بود، مرحوم صفر ایرانپاک که رکوردار گلزنی در بازی دربی در جمع پرسپولیسی‌ها بود، دارندگان شماره ۱۰ پرسپولیس بودند. او پیراهن شماره ۱۰ خود را پس از خداحافظی به ناصر نورایی داد و بعدها غلامرضا فتح‌آبادی که ۹ می‌پوشید، این شماره را گرفت.

شاهرخ بیانی، کریم باوی، جمشید شاه محمدی، و برای یکسال ناصر محمدخانی نفرانی بودند که شماره ۱۰ را پوشیدند. بعد از این نفرات نوبت به علی دایی رسید تا شماره ۱۰ را بپوشد و با این پیراهن ۴۰ گل برای پرسپولیس به ثمر رساند. ادموند بزیک و حامد کاویانپور هم نفراتی بودند که این پیراهن را بر تن کردند. نیکبخت واحدی هم پس از حضور در پرسپولیس، شانس پوشیدن این پیراهن را پیدا کرد.

پیش از این گفته می شد محسن مسلمان در صورت حضور در پرسپولیس پیراهن شماره ۱۰ را تحویل خواهد گرفت که البته باید دید دایی این پیراهن را به او خواهد داد یا نه.البته باید دید اگر حضور مسلمان در پرسپولیس منتفی شد این پیراهن به کسی خواهد رسید یا اینکه فعلا بایگانی می شود.