خانه مجردی داشتن یا نداشتن به کسی مربوط نیست

به گزارش افکارنیوز، پیام صادقیان گفت: خدا را شکر وضعیت تیم و خودم بسیار ایده آل است و این را با پیروزی ۳ بر صفر برابر گسترش فولاد ثابت کردیم. فکر می کنم بازی تدارکاتی آینده می تواند هماهنگی بیشتری بین بازیکنان به وجود آورد.


بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در مورد شایعه حضور تیم امید مقابل کویت در صورت پیروزی تیم ملی در لبنان گفت: راستش این خبر را از شما می‌شنوم به نظرم اگر این اتفاق بیفتد می‌توانیم جواب اعتماد مسئولان را بدهیم چرا که تیم ملی امید گلچینی از بازیکنان جوان و با تجربه لیگ برتر به شمار می‌رود و قطعاً حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت.
در ضمن بازی با کویت می‌تواند برای ما دیدار تدارکاتی خوبی باشد تا برای بازی‌های حساس آینده آماده تر شویم.

هافبک آماده تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه گفته می شود در صورت ادامه روند فعلی، در فهرست بعدی تیم ملی حضور خواهد داشت، تصریح کرد: این خبر که می گویید را شنیده بودم و اگر این چنین باشد واقعاً خوشحال می شوم.
مطمئناً تا همین حالا هم انتظار دعوت به تیم ملی را می کشم و قطعاً اگر دعوت شوم تمام تلاشم را برای اثبات خودم خواهم کرد و فوتبالی را ارائه می کنم که کی‌روش را پشیمان نکنم.


صادقیان به تمجید از سیدجلال حسینی و انتخاب او به عنوان برترین بازیکن نیم فصل پرداخت و ادامه داد: قطعاً سید جلال فوتبالیست فوق العاده‌ای است و بی‌دلیل نیست که پرسپولیس گل‌های کمی دریافت کرده است، اما من هم فوتبال خوبی از خودم ارائه دادم و این مهم نیست که در برنامه ۹۰ چه کسی عنوان برترین را کسب کرده است.
من فکر می کنم مردم بهترین قاضی هستند و خودشان خوب می دانند که چه بازیکنانی با تعصب برای تیم‌شان توپ می زنند.

وی در مورد عملکرد تیمش در نقل و انتقالات نیم فصل گفت: این موضوع به کادر فنی باشگاه مربوط است و من به عنوان بازیکن ترجیح می دهم در این خصوص نظری ندهم.

صادقیان در پایان به موضوع ناراحتی اش از درج خبر داشتن خانه مجردی پرداخت و گفت: در اول اینکه رویانیان سرزده به منزل من نیامده بود و با هماهنگی قبلی و برای انجام یکسری از مسائل تشریف آورده بودند، بعد هم اینکه من از خبر داشتن خانه مجردی ناراحت شده بودم، چرا که من با خانوادهام زندگی می کنم و حتی اگر به تنهایی هم زندگی کنم، این یک موضوع شخصی است و زندگی خصوصی هرکس به خودش ربط دارد.