به گزارش افکارنیوز، غلامحسین مظلومی اظهار داشت: پیروزی تیم ملی فوتبال ایران در مقابل تایلند نشانگر آمادگی بازیکنان در زمین بود که توانستند سه گل به ثمر برسانند و امتیاز بازی را کسب کنند.

کارشناس فوتبال کشورمان در خصوص بازی با لبنان اظهار داشت: با توجه به اینکه تیم ملی کشورمان بازی سختی در پیش دارد اما شکست تایلند باعثکسب تجربه‌های مفید برای بازیکنان شد و با شناختی که کادر فنی از نقاط قوت و ضعف تیم لبنان دارند، می‌توانند شرایط خوبی را برای بازیکنانمان فراهم کنند تا آنها با آمادگی لازم وارد میدان شوند.

وی در مورد توانایی تیم لبنان بیان داشت: با در نظر گرفتن اینکه لبنان گل‌های زیادی را از ایران خورده است، تیم‌ قوی برای ما به شمار نمی‌آید و شکست قبلی از لبنان باعثهوشیارتر شدن بازیکنان و کادر فنی تیم کشورمان شد.

مظلومی گفت: زمین نامناسب لبنان و شرایط جوی، بازی را برای بازیکنان سخت می‌کند و باید سعی کنند به دور از هیاهو و جنجال هواداران لبنان یک کار گروهی خوب و هماهنگی را ارائه دهند.

مظلومی ادامه داد: بازیکنان باید با هوشیاری کامل، تاکتیک خوب و درستی را اجرا کنند. تیم ملی با داشتن مهره‌های کلیدی و شرایط مناسب، می‌تواند تیم حریف را تحت تاثیر قرار دهد. همه بازیکنان باید تمام توانایی خود را برای استحکام بخشیدن به خط میانی به کار بندند.

کارشناس فوتبال کشورمان در خصوص حضور دورگه‌ها در زمین گفت: حضور دورگه‌ها در زمین خیلی تاثیرگذار بود و این نشانگر توانایی کی‌روش در انتخاب بهترین بازیکنان است.

مظلومی خاطرنشان کرد: بازیکنان علاوه بر استحکام بخشیدن به خط میانی باید به مرکز زمین نیز توجه داشته باشند و توان تیم حریف را از مرکز زمین کم کنند. همچنین حضور نکونام و آندو در زمین میتواند شرایط مساعدی را فراهم کند.