بسیج توانایی زمینه سازی تحقق اقتصاد مقاومتی را دارد

به گزارش افکارنیوز، علی طیب نیا در خصوص رسالت اصلی بسیج اظهار داشت: بسیج وظیفه سیانت از انقلاب و سازماندهی مردم و جوانان را در جهت تبعیت از ولایت را بر عهده دارد و در این سی و چند سال نشان داده است که به رسالت اصلی خودش به درستی عمل کرده است.



وی با اشاره به پیشقراول بودن بسیج در عمل به سخنان امام و رهبری خاطرنشان کرد: بسیجیان و همواره در عمل و تبعیت از ولایت پیشقراول بودند که در سال های دفاع مقدس این مشخصه را نشان دادند و بعد از دفاع مقدس هم در میدان مختلف حضور در صحنه خود را به همگان اثبات کردند.



وزیر اقتصاد و اموردارایی مجلس بسیج را دارای ظرفیت فراوانی برای تحقق حماسه اقتصادی مدنظر رهبری دانست و افزود: بسیج با توجه به گستردگی و پراکندگی که دارد و تمام کشور را شامل می شود می تواند به راحتی برای تحقق حماسه اقتصادی مدنظر رهبر انقلابه به دستگاههای اجرایی کمک کند و همچنین اقتصاد مقاومتی را نهادینه کند.



وی در پایان تجربه موفق بسیج در سازندگی را بسیار مثبت و ارزنده دانست و افزود: بسیج در سال های بعد از پایان جنگ تحمیلی در عرصه سازندگی و آبالدانی در نقاط محروم بسیار خهوب عمل کرده است که این نگاه ناشی از فرهنگ بسیجی است که باید به سطوح مختلف جامعه تزریق شود.