دستگیری مردی که همسرانش را کشت

به گزارش افکارنیوز، سرهنگ علی احمدی‌تبار، با اشاره به اینکه بررسی پرونده‌های مربوط به جرایم خشن از جمله قتل، سرقت مسلحانه، سرقت به عنف و غیره به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفته، گفت: این قتل‌ها بین دو تا ١۶ سال پیش رخ داده است.

وی با اشاره به اینکه پلیس آگاهی کردستان پرونده تمامی قتل‌های سال‌های گذشته را رسیدگی کرده است، افزود: در سال ٨۴ جنازه یک خانم مجهول‌الهویه در بیجار کشف شد و همسرش که بلافاصله بعد از این اتفاق متواری شده بود، مظنون واقع شد و جستجو برای کشف و دستگیری متهم به قتل آغاز شد.

وی بیان کرد: اقدامات زیادی در این فاصله زمانی هشت ساله صورت گرفت که متاسفانه منجر به نتیجه نشد، اما در یک اقدام غافلگیرانه با تلاش نیروهای آگاهی استان کردستان و کسب نیابت قضایی شوهر مقتوله در تهران دستگیر شد.

رییس پلیس آگاهی استان کردستان، تصریح‌کرد: متهم به قتل در ابتدا جرم خود را انکار می‌کرد که بعد از ارائه یکسری مستندات از سوی ماموران لب به اعتراف گشود.

وی با بیان اینکه این متهم همسر اولش را نیز به قتل رسانده بود، اعلام‌کرد: این متهم به قتل با هویت جعلی با این زن ازدواج کرده بود و بعد از ازدواج به صورت مشترک منزلی را در بیجار خریداری کرده بودند که به دلیل فروش منزل با یکدیگر درگیر می‌شوند و زنش را با ضربه چاقو به قتل می‌رساند.

احمدی‌تبار ادامه‌داد: خوشبختانه با تلاش ماموران آگاهی بعد از گذشت هشت سال این مرد که زن قزوینی خود را به قتل رسانده بود، دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شد.

وی گفت: در سال جاری تمامی قتل‌هایی که در استان اتفاق افتاده کشف شده است و در مجموع کردستان در این زمینه رتبه خوبی را دارد.

احمدیتبار خاطرنشان کرد: با خلافکاران و سارقان به عنف نیز به شدت برخورد میشود، بطوری که تمامی سرقتهای به عنف سال جاری کشف شده است.