زورگیران چیتگر را شناسایی کنید + عکس

به گزارشافکارنیوز، در اوایل مرداد ماه سال جاری شخصی با مراجعه به گشت کلانتری ۱۵۴ چیتگر به مأموران اعلام کرد که توسط سرنشینان یک دستگاه خودرو پراید سفید رنگ مورد تهدید و زورگیری با سلاح سرد قرار گرفته است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع زورگیری و به دستور شعبه پنجم دادیاری دادسرای ناحیه ۲۷ تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

مالباخته پس از حضور در پایگاه پنجم پلیس آگاهی، در اظهارات خود به کارآگاهان گفت: در ساعت ۱۱ شب، در میدان آزادی به مقصد شهریار سوار یک دستگاه خودرو پراید سفید رنگ با سه نفر سرنشین جوان شدم یک نفر در صندلی شاگرد و یک نفر نیز در صندلی عقب نشسته بود.

زمانیکه راننده سه راه تهرانسر را رد کرد، از وی پرسیدم: مگر شما به شهریار نمی‌روید؟ که ناگهان سرنشین صندلی عقب چاقویی را زیر گلویم گذاشت و گفت: هرچه داری بده و با تهدید چاقو، کیف دستی حاوی چهار فقره دسته چک، هشت فقره عابر بانک و مبلغ یک میلیون و سیصد هزار تومان وجه نقد را به همراه سه حلقه انگشتر نقره داخل دستم را سرقت و مرا در خیابانی در جاده مخصوص پیاده و از محل دور شدند.


شناسایی تصاویر سارقان زورگیر

با توجه به اظهارات مالباخته، کارآگاهان به بررسی تراکنش حساب‌های بانکی مربوط به عابربانک‌ها پرداخته و در بررسی‌های بعمل آمده اطلاع پیدا کردند که سارقان علاوه بر سرقت مبلغ یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان داخل کیف، با استفاده از رمزهای عابربانک‌ها که با تهدید چاقو اقدام به گرفتن آنها از مالباخته کرده بودند، وجوه نقد داخل حساب‌ها را برداشت کرده‌اند؛ بلافاصله شعبات بانکی شناسایی و کارآگاهان در بررسی تصاویر بدست آمده از دوربین‌های مداربسته موفق به شناسایی تصاویر سه سارق زورگیر شدند.

سرهنگ گزافی، رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: با شناسایی تصاویر سه سارق زورگیر از سوی مالباخته و به منظور شناسایی دیگر جرایم ارتکابی و همچنین هویت متهمان، دستور انتشار تصاویر هر سه متهم از سوی مقام قضایی صادر شده است.

لذا از کلیه شهروندان که موفق به شناسایی متهمان شدند درخواست می‌شود تا هرگونه اطلاعات خود در خصوص هویت، مخفیگاه و یا محل‌های تردد آنها را از طریق شماره تماس‌های ۵۱۰۵۵۴۶۴ و یا ۵۱۰۵۵۶۱۷ در اختیار کارآگاهان پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.

همچنین از شکات و مالباختگانی که موفق به شناسایی تصاویر متهمان شدند نیز دعوت میشود تا جهت پیگیری شکایات خود به پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند.