واکنش وکیل هدایتی درباره پرداخت پول خلعتبری

به گزارش افکارنیوز، به دنبال انتشار اخباری مبنی بر پرداخت نشدن قسط دوم پول محمدرضا خلعتبری و مطالبات فریدون زندی در زمان حضورش در استیل آذین از سوی حسین هدایتی، وکیل وی مطلب زیر را در اختیار سایت باشگاه قرار داد که عینا در زیر می‌آید:

«آنچه در این روزهای عزیز از سوی برخی افراد عنوان می‌شود، جای تاسف دارد. کاش در این ایام عزاداری برخی دوستان انصاف را هم رعایت می‌کردند. درباره ماجرای خلعتبری، آقای هدایتی به احترام دایی، پروین و هواداران پرسپولیس پذیرفت که هزینه انتقال این بازیکن به ایران را پرداخت و از حضور یک بازیکن در لیگی با نام جعلی در امارات جلوگیری کند. همان زمان که قسط اول از سوی وی پرداخت شد هجمه‌های زیادی علیه آقای هدایتی حتی در برنامه‌های زنده تلویزیونی به راه افتاد و در آن زمان پس از دریافت پول هیچکدام از مسئولان پرسپولیس دفاع شایسته‌ای در قبال این مسائل از آقای هدایتی نکردند. حال سوال اینجاست آیا با پرداخت قسط دوم بار دیگر این هجمه‌ها راه نمی‌افتاد؟

چندی پیش رویانیان در دفتر یکی از دوستان مشترک که چند نفر دیگر هم حضور داشتند آقای هدایتی را دید و گفت که در پرداخت قسط دوم خلعتبری احتمالا مشکل خواهم داشت. آقای هدایتی به رویانیان گفت دوست مشترک‌مان پول‌دارتر است و از او بخواهید که چنین کاری انجام دهد اما آن دوست گفت دلیلی ندارد در فوتبال خرج کنم. هدایتی هم به رویانیان گفت در موقعیت مناسبی در این باره صحبت می‌کنیم و اکنون زمان مناسبی برای این کار نیست.

برای ما جالب است که خیلی از دوستان این هدیه و لطف هدایتی را به عنوان وظیفه برداشت کرده‌اند و انتظار دارند در باشگاهی که مدیرعامل دارد او هزینه‌ها را پرداخت کند. جالب است باشگاهی که هم هیئت مدیره و هم مدیرعامل آن از درآمدزایی‌های مختلف صحبت می‌کنند هنوز هم وظیفه آقای هدایتی می‌داند که به آنها کمک کند. اگر ایشان تاکنون این کار را انجام داده‌ به خاطر دایی، پروین و هواداران بود اما نمی‌دانستیم این موضوع برای ایشان حکم وظیفه و اجبار را پیدا می‌کند. ضمن اینکه برای کمک گرفتن آقایان باید مراجعه می‌کردند، هرچند هیچ قراری برای کمک کردن نبود و تماسی هم با آقای هدایتی گرفته نشده است و اگر منتظر هستند او برای کمک به دفتر و منزل‌شان برود ایشان اعلام کرده‌اند شرمنده هستند.

لازم به ذکر است از زمانی که آقای هدایتی از فوتبال بیرون آمده با خیالی آسوده‌تر زندگی می‌کند و به همین دلیل بارها اعلام کرده‌ به فوتبال بازنمی‌گردد. ایشان اکنون خوشحال است که فدراسیون‌هایی که به آنها کمک می‌کند موفقیت‌هایی را به دست می‌آورند.

درباره ادعای وکیل فریدون زندی مبنی بر عدم پرداخت مطالبات او هم باید اعلام کنم مفاصحه حساب تمام بازیکنان پیشین استیل‌آذین موجود است و ۲ سال است که آقای هدایتی با واگذاری باشگاه استیل‌آذین به فدراسیون فوتبال هیچ نقشی در این باشگاه ندارد اما مدارک موجود و نشان‌دهنده این است که مالیات‌ها پرداخت شده است.

فریدون زندی ملیپوش عزیز و سابق ما بوده که اکنون مصدوم است و آرزوی سلامتی برای او داریم اما هر تعهدی که مربوط به آقای هدایتی میشده انجام شده است. اگر باز هم مشکلی است یا اسنادی لازم دارند باید به مسئولان فعلی این باشگاه مراجعه کنند چرا که ایشان تعهداتش را به صورت کامل انجام داده و حتی آقایان کفاشیان و نبی هم اعلام کرده بودند استیلآذین بدهی نداشته است.